ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος

ΤίτλοςΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ / QUALITIVE AND QUANTITATIVE METHODS OF DATA ANALYSIS
Κωδικός260-03
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή

Πληροφορίες Τάξης

ΤίτλοςΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2011 – 2012
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες
  • Ελένη Κασάπη
Class ID
280087390
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής ΠεριοχήςΠρόκειται για τα μαθήματα εκείνα που αναφέρονται σε γνωστικά πεδία που εντάσσονται άμεσα στο επιστημονικό αντικείμενο του Προγράμματος Σπουδών. Συνήθως διδάσκονται από το δεύτερο εξάμηνο των σπουδών και μετά, χωρίς βεβαίως να αποκλείεται η ένταξή τους και στο πρώτο. Παραδείγματα τέτοιων μαθημάτων είναι η Φυσιολογία φυτών, η Βιολογία κυττάρου κα.
  • Ανάπτυξης ΔεξιοτήτωνΜαθήματα που δεν στοχεύουν στην παροχή επιστημονικής γνώσης στο αντικείμενο του Προγράμματος Σπουδών, αλλά στην καλλιέργεια και ανάπτυξη άλλων δεξιοτήτων των φοιτητών. Παραδείγματα τέτοιων μαθημάτων είναι τα μαθήματα επιχειρηματικότητας και ενδεχομένως και οι ξένες γλώσσες.
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • 260-01 ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
  • 260-02 ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΠΕΔΙΑ ΕΞΕΥΡΕΣΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • 260-04 Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
  • 260-05 ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Γενικές Προαπαιτήσεις
Εξαιρετική ικανότητα κατανόησης κειμένων ακαδημαϊκής αγγλικής γλώσσας.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Παρουσίαση μεθόδων ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας στις κοινωνικές επιστήμες, στις σπουδές πολιτισμού, την γλωσσολογία και τα μεταφραστικά φαινόμενα/ Εισαγωγή στα φιλοσοφικά θεμέλια, τις προσεγγίσεις και τις μεθόδους που σχετίζονται με τις ποσοτικές και τις ποιοτικές έρευνες/ Κριτική συζήτηση επι παραδειγμάτων ποιοτικών και ποσοτικών ερευνών/
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ανάπτυξη ικανότητας κατανόησης, σχεδιασμού, πραγματοποίησης και αξιολόγησης ποσοτικών και ποιοτικών ερευνών στις ανθρωπιστικές επιστήμες.
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
δεν ισχύει για τα μεταπτυχιακά προγράμματα
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82 http://iparxismos.blogspot.com/2010/11/blog-post_30.html http://sciencearchives.wordpress.com/tag/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1/ http://dpms.csd.auth.gr/stuff/eis-meth-er.pdf http://www.wordreference.com/gren/%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1 http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%B9%CF%87%CE%AF%CE%B1 correspondence http://www.theoryofknowledge.info/theories-of-perception/naive-realism/ naive realism http://plato.stanford.edu/entries/rationalism-empiricism/ http://sciencearchives.wordpress.com/2011/05/25/%CF%8C-4/ http://www.scribd.com/doc/34173050/Sorokin-Dynamics-Vol-II-Ch-07-Fluctuation-of-Ideational-and-Sensate-Form-of-Ethical-and-Juridical-Culture-Mentality-Part-II κοινωνικός σχετικισμός http://www.theseis.com/index.php?option=com_content&task=view&id=841&Itemid=29 http://users.sch.gr/kassetas/scripta39.htm http://researchteamuniversalshb.blogspot.com/2010/04/h.html υποθετικο-επαγωγισμός http://www.gkesisoglou.gr/2011/11/16/seikkula/ ---- Απο έγγραφα μαθήματος στην πλατφόρμα eclass ITL 157 1.Mikros.pdf 432.93 KB 12.04.2011 2.Frantzi.Corpus_Linguistics1.doc 99.5 KB 12.04.2011 3.Tzani.method.pdf υποχρεωτικο 928.43 KB 12.04.2011 4.Xydopoulos.glossologos_leaflet_a5.pdf 111.01 KB 12.04.2011 5. Papadopoulou.et.al.Tracing ideology by means of CDA and QCA in textbooks for literacy.pdf 188.95 KB 12.04.2011 6.Tsekeris.methodology.pdf υποχρεωτικο 551.81 KB 12.04.2011 7.workshop@mikros.pdf 1.43 MB 12.04.2011
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Διαδραστικά και ενημερωτικά με εξατομίκευση ή ομαδική διάδραση. Συντονισμός απο την διδάσκουσα.
Οργάνωση Μαθήματος
  • Διαλέξεις: Ώρες Διδασκαλίας 12 (Ομαδικά)
  • Σεμινάρια: Ώρες Διδασκαλίας 12
  • Εργαστηριακή Άσκηση: Ώρες Διδασκαλίας 30 (Ομαδικά)
  • Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων: Ώρες Διδασκαλίας 36 (Ατομικά)
  • Φροντιστήριο: Ώρες Διδασκαλίας 35
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ατομική και συλλογική συμμετοχή σε έρευνες συλλογής δεδομένων ή αξιολόγηση άλλων ερευνών ή υπηρεσίες συλλογής δεδομένων και επεξεργασίας τους στο πλαίσιο ενδιαφέροντος που εκφράζουν μή κερδοσκοπικοί φορείς [ομαδική εργασία σε πραγματικό χρόνο 50% και ατομική εργασία σε πλατφόρμες 50%]
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (ΔιαμορφωτικήΗ διαμορφωτική αξιολόγηση (για βελτίωση) αναφέρεται στις τυπικές και άτυπες διαδικασίες αξιολόγησης που εφαρμόζονται από τους διδάσκοντες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου προκειμένου να τροποποιήσουν της διδακτικές και μαθησιακές τους δραστηριότητες για να βελτιώσουν τη μάθηση των φοιτητών., ΣυμπερασματικήΗ συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.)
  • Προφορική Εξέταση (ΔιαμορφωτικήΗ διαμορφωτική αξιολόγηση (για βελτίωση) αναφέρεται στις τυπικές και άτυπες διαδικασίες αξιολόγησης που εφαρμόζονται από τους διδάσκοντες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου προκειμένου να τροποποιήσουν της διδακτικές και μαθησιακές τους δραστηριότητες για να βελτιώσουν τη μάθηση των φοιτητών., ΣυμπερασματικήΗ συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.)
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Τελευταία Επικαιροποίηση
Εαρινή Περίοδος 2011

Έκδοση beta
Copyright © 2012 • Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης