Mass Media and Culture (specialization journalism)

Informationen zur Lehrveranstaltung
TitelΜΜΕ και πολιτισμός / Mass Media and Culture (specialization journalism)
CodeGE1700
Cycle / Level1. Grund- und Hauptstudiengang
SemesterWinter
CoordinatorVasileios Vamvakas
CommonNein
StatusAktiv
Course ID140000018

Informationen zur Veranstaltung
Akademisches Jahr2018 – 2019
KurslehrdauerWinter
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600128111
Course Type 2016-2020
  • Wissenschaftlicher Fachbereich
Veranstaltungstyp
  • Persönliche Anwesenheit
Elektronischer Zugang zu Unterrichtsmaterialien
Sprache
  • Griechisch (Lehre, Prüfung)
Allgemeine Kompetenzen
  • Anwendung des Wissens in der Praxis
  • Recherche, Analyse und Verarbeitung von Daten und Informationen mittels der Verwendung technologischer Medien
  • Gruppenarbeit
  • Arbeit in einem multidisziplinären Umfeld
  • Respektieren von Vielfalt und Multikulturalität
  • Kritik und Selbstkritik
  • Förderung des freien, kreativen und induktiven Denkens
Lehrmaterialien
  • Skript
  • Interaktive Übungen
Einsatz von Informations- und Kommunikationstechnologie
IKT-Nutzung
  • Einsatz von IKT in der Bewertung der Studierenden
Unterrichtsorganisation
ActivitiesArbeitsbelastungECTSEinzelarbeitGruppenarbeitErasmus
Vorlesungen39
Laborübung13
Rezeption/ Analyse von Texten13
Total65
Bewertung der Studierenden
Beschreibung des Verfahrens
  • Schriftliche Prüfung mit Multiple-Choice-Fragen (Entwicklung)
  • Schriftliche Prüfung mit kurzen Antworten auf Fragen (Endnote)
Empfohlene Bibliographie
zum Kurs (Eudoxos)
John Thompson, Νεωτερικότη τα και Μέσα Επικοινωνίας, Παπαζήσης 1999
Weitere Bibliographie
• Roland Barthes, «Ο θάνατος του συγγραφέα», στο Εικόνα Μουσική Κείμενο, Πλέθρον, Αθήνα, 1988, σσ. 137-143 • Foucault, «What is an author», στο P.Rabinow (ed), The Foucault reader, Penguin, 1984, σσ.101-120 • Τζων Κόρνερ, «Επανεκτίμηση της πρόσληψης: στόχοι, έννοιες, μέθοδοι», στο J. Curran & M. Gurevitch (επιμ.) ΜΜΕ και Κοινωνία, Πατάκης, 2001, σσ.393-426 • Π. Μπουρτνιέ, Η διάκριση. Κοινωνική κριτική της καλαισθητικής κρίσης, Πατάκης, Αθήνα 2002, σσ.307-335 • U. Eco, Ο υπεράνθρωπος των Μαζών, Γνώση, Αθήνα, 1988. • Φισκ, Τ., Η ανατομία του τηλεοπτικού λόγου, Δρομέας, Αθήνα 2000. • I.Βωβού (επιμ), Ο κόσμος της τηλεόρασης, Ηρόδοτος, Αθήνα, 2010 • Β. Βαμβακάς, «Η ελληνική ύπαιθρος στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση», στο Κ.Μανωλίδης, Θ.Καναρέλης, Η διεκδίκηση της υπαίθρου. Φύση και κοινωνικές πρακτικές στη σύγχρονη Ελλάδα, Ίνδικτος, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, σσ.385-406 • A.Γαζή (επιμ), Sex and the city, ταυτότητα και αναζήτηση νοήματος στη μετανεωτερική αφήγηση, Μεταμεσονύχτιες εκδόσεις, Αθήνα, 2012 • Ρ.Παναγιωτοπούλου (επιμ), H ψηφιακή πρόκληση: ΜΜΕ και δημοκρατία, Τυπωθήτω, Αθήνα, 2003 • Μ.Κοκκώνης, Γ.Πασχαλίδης, Φ.Μπαντιμαρούδης, Ψηφιακά μέσα. Ο πολιτισμός του ήχου και της εικόνας, Κριτική, Αθήνα, 2010 • Koύρτη, Ευαγγελία. “Ταυτότητες υπό κατασκευή: η διαχείριση του εαυτού στο διαδίκτυο” στο Η Επικοινωνία στο Διαδίκτυο. Ελληνικά Γράμματα, 2003, σσ. 133-58 • Μοδιανού, Μίρκα. Έθνος, Ταυτότητες και Τηλεόραση στη σύγχρονη Ελλάδα. Πατάκης, 2007 • Ε.Μορέν, Οι σταρ, Κίχλη, Αθήνα 2011
Last Update
28-09-2017