Άλκηστις (2012) Το αυτοσχέδιο θέατρο στο σχολείο. Αθήνα: Πεδίο
Άλκηστις (2012)Το βιβλίο της δραματοποίησης. Αθήνα: Πεδίο
Άλκηστις (2012) Η δραματοποίηση για παιδιά. Αθήνα: Πεδίο
Άλκηστις (2000) Η δραματική τέχνη στην εκπαίδευση. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
Αυγητίδου, Σ. (επιμ.) (2001) Το παιχνίδι. Σύγχρονες ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Τυπωθήτω
Αυδή, Α. & Χατζηγεωργίου, Μ. (2007) Η τέχνη του δράματος στην εκπαίδευση.
Αθήνα: Μεταίχμιο
Beauchamp, Η. (1998) Τα παιδιά και το δραματικό παιχνίδι. Εξοικείωση με το θέατρο (μτφρ. Ε. Γιανίτσκα). Αθήνα: Τυπωθήτω
Bergeret, L. (1988) Ψυχοκινητικά παιχνίδια για παιδιά από 2 ως 6 χρόνων. Αθήνα:
Δίπτυχο
Βίννικοτ, Ντ. (1979) Το παιχνίδι, το παιδί και η πραγματικότητα (μτφρ. Α. Γιαννακούλας). Αθήνα: Καστανιώτης
Chauveld, M. V. (1998) Δραστηριότητες - διερευνήσεις - ανακαλύψεις για παιδιά του νηπιαγωγείου και του δημοτικού. Αθήνα: Τυπωθήτω
Γκόβας, Ν. (2003) Για ένα νεανικό δημιουργικό θέατρο. Ασκήσεις, παιχνίδια, τεχνικές. Ένα πρακτικό βοήθημα για εμψυχωτές θεατρικών ομάδων και εκπαιδευτικούς. Αθήνα: Μεταίχμιο
Γραμματάς, Θ. (1999) Διδακτική του Θεάτρου. Αθήνα: Τυπωθήτω
Γραμματάς, Θ. (2003) Θέατρο και Παιδεία. Αθήνα: Αυτοέκδοση
Γραμματάς, Θ. (2004)Το θέατρο στο σχολείο. Μέθοδοι διδασκαλίας και εφαρμογής. Αθήνα: Ατραπός
Γραμματάς, Θ. (2007) Η σχολική θεατρική παράσταση. Οδηγός για εκπαιδευτικούς. Αθήνα: Ατραπός
Γραμματάς, Θ. & Τζαμαριάς Τ. (2004) Πολιτιστικές εκδηλώσεις στο σχολείο. Πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αθήνα: Ατραπός
Δαράκη, Π. (1995) Το προσχολικό παιδί και οι ανάγκες του. Αθήνα: Δωδώνη
Deldime, R. (1996) Θέατρο για την Παιδική και Νεανική Ηλικία (μτφρ. Θ. Γραμματάς). Αθήνα: Τυπωθήτω
Faur, G. & Lascar, S. (1988) Το Θεατρικό Παιχνίδι (μτφρ. Α. Στρουμπούλη). Αθήνα: Gutenberg
Kempe, A. (επιμ.) (2005) Εκπαιδευτικό δράμα και ειδικές ανάγκες. Ένα εγχειρίδιο για δασκάλους σε γενικά και ειδικά σχολεία (μτφρ. Α. Βεργιοπούλου). Αθήνα: Πατάκης
Λενακάκης, Α. (2008) Η Θεατροπαιδαγωγική ως νέο μοντέλο παρέμβασης στην αγωγή ατόμων με
εμπόδια στη ζωή και στη μάθηση. Στο: Κουρκούτας Η./Chaertier J.P. (επιμ.) (2008): Παιδιά και έφηβοι με ψυχοκοινωνικές και μαθησιακές διαταραχές. Τοπίο, σσ. 455-470
Λενακάκης, Α. (2011) Οι αντιστάσεις μας στο ανοίκειο ως πρόκληση: Ευκαιρίες διαπολιτισμικής συνάντησης και επικοινωνίας μέσω Θεατροπαιδαγωγικής. Στο: Ανδρουλάκης Γ./Μητακίδου Σ./Τσοκαλίδου Ρ. (επιμ.) (2011) Σταυροδρόμι Γλωσσών & Πολιτισμών: Μαθαίνοντας εκτός σχολείου. Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου (σε ηλεκτρονική έκδοση). Θεσσαλονίκη: Πολύδρομο, Παιδαγωγική Σχολή
Α.Π.Θ., σσ. 114-128.
Μουδατσάκις, Τ. (1994) Η θεωρία του Δράματος στη σχολική πράξη. Το Θεατρικό Παιχνίδι. Η
Δραματοποίηση. Αθήνα: Καρδαμίτσας
Μουδατσάκις, Τ. (2005) Το θέατρο ως πρακτική τέχνη στην εκπαίδευση. Από τον Stanislavsky, τον Brecht και τον Grotowski στο σκηνικό δοκίμιο. Αθήνα: Εξάντας
Παπαδόπουλος Σ. (2010) Παιδαγωγική Θεάτρου. Αθήνα: Κοντύλι
Παπαθανασίου, Α. & Μπασκλαβάνη, Ο. (2001) Θεατροπαιχνίδια. Αθήνα: Κέδρος Σέργη, Λ. (1987) Δραματική έκφραση και αγωγή του παιδιού. Αθήνα: Gutenberg
Τσιάρας, Α. (2007) Η θεατρική αγωγή στο δημοτικό σχολείο: Μια ψυχοκοινωνιολογική προσέγγιση. Αθήνα: Παπαζήσης
Χρυσάφη, M. (1991) Το δραματικό παιχνίδι στην προσχολική ηλικία. Αθήνα: Σμυρνιωτάκης
Wooland B., Η διδασκαλία του δράματος στο Δημοτικό Σχολείο. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα 1999
(Χρήσιμες πληροφορίες για τα θεατροπαιδαγωγικά δρώμενα στην ιστοσελίδα: www.theatroedu.gr).