THE EMERGENCE OF DIVERSITY IN TEXTBOOKS AND LITERATURE

Informationen zur Lehrveranstaltung
TitelΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ / THE EMERGENCE OF DIVERSITY IN TEXTBOOKS AND LITERATURE
CodeΓΚΒ.022
Interdepartmental ProgrammeDPMS PSychopaidagōgikī tīs Éntaxīs <<Éna Scholeío gia Ólous>> (2017-sīmera)
Collaborating Schools

Cycle / Level2. Magisterstudiengang
SemesterWinter/Sommer
CoordinatorAndreas Karakitsios
CommonNein
StatusAktiv
Course ID80002943

Informationen zur Veranstaltung
Akademisches Jahr2018 – 2019
KurslehrdauerWinter
Faculty Instructors
Weekly Hours6
Class ID
600131775
Course Type 2016-2020
  • Allgemeinwissen
Veranstaltungstyp
  • Persönliche Anwesenheit
Elektronischer Zugang zu Unterrichtsmaterialien
Sprache
  • Griechisch (Lehre, Prüfung)
Prerequisites
Required Courses
  • ΒΚΒ.014 EPISTEMOLOGY OF DIVERSITY
Allgemeine Kompetenzen
  • Gruppenarbeit
  • Arbeit in einem multidisziplinären Umfeld
  • Produktion von neuen Forschungsideen
  • Respektieren von Vielfalt und Multikulturalität
  • Kritik und Selbstkritik
  • Förderung des freien, kreativen und induktiven Denkens
Lehrmaterialien
  • Buch
  • Skript
Einsatz von Informations- und Kommunikationstechnologie
IKT-Nutzung
  • Einsatz von IKT in der Lehre
  • Einsatz von IKT in der Bewertung der Studierenden
Unterrichtsorganisation
ActivitiesArbeitsbelastungECTSEinzelarbeitGruppenarbeitErasmus
Vorlesungen39
Laborübung25
Rezeption/ Analyse von Texten30
Kunstworkshop30
Projekt30
Erstellen einer Arbeit / v. Arbeiten30
Prüfung26
Total210
Bewertung der Studierenden
Beschreibung des Verfahrens
  • Schriftliche Prüfung mit Problemlösung (Entwicklung, Endnote)
  • Öffentliche Präsentation (Entwicklung, Endnote)
Empfohlene Bibliographie
Weitere Bibliographie
Αμπατζοπούλου, Φ. (1998). Ο άλλος εν διωγμώ: η εικόνα του Εβραίου στη Λογοτεχνία. Ζητήματα ιστορίας και μυθοπλασίας. Αθήνα: Θεμέλιο. Anderson, B. (1997). Φαντασιακές Κοινότητες: στοχασμοί για τις απαρχές και τη διάδοση του εθνικισμού / μετ. Ποθ. Χαντζαρούλα. Αθήνα: Νεφέλη. Βάμβουκας, Μ. (2002). Εισαγωγή στην Ψυχοπαιδαγωγική. Έρευνα και Μεθοδολογία. Αθήνα: Γρηγόρη Ι.Οικονόμου-Αγοραστού (1992). Εισαγωγή στη Συγκριτική Συερεοτυπολογία των εθνικών χαρακτηριστικών στη λογοτεχνία. University Studio Press.Θεσσαλονίκη. Λιάκος, Αντ (2005). Πώς στοχάστηκαν το έθνος αυτοί που ήθελαν να αλλάξουν τον κόσμο; Αθήνα: Πόλις. Τζιόβας, Δ. (2007). Ο άλλος εαυτός. Ταυτότητα και κοινωνία στη νεοελληνική πεζογραφία / μετ. Α. Ροζενμπεργκ. Αθήνα: Πολις. Φλουρής, Γ. & Μ. Ιβριντέλη (2000). «Η εικόνα των βαλκάνιων γειτόνων μας στο αναλυτικό πρόγραμμα, στα σχολικά εγχειρίδια και στα βιβλία δασκάλου του ελληνικού Δημοτικού Σχολείου», στο: Η εικόνα του «άλλου»/γείτονα στα σχολικά βιβλία των βαλκανικών χωρών. Αθήνα: Τυπωθήτω- Γιώργος Δαρδανός. Wellek, R., Warren, A. ( 1955). Θεωρία Λογοτεχνίας. Δίφρος.
Last Update
25-01-2017