DRAMATURGY II

Informationen zur Lehrveranstaltung
TitelΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΙΙ / DRAMATURGY II
CodeΔΠ0302
Cycle / Level1. Grund- und Hauptstudiengang
SemesterWinter/Sommer
CoordinatorIoulia Pipinia
CommonNein
StatusAktiv
Course ID120000379

Studienplan: PPS Tmīmatos THeátrou (2019-sīmera)

Registered students: 0
FachrichtungForm des KursbesuchsSemesterJahrECTS
KORMOSYPOCΗREŌTIKO215

Informationen zur Veranstaltung
Akademisches Jahr2018 – 2019
KurslehrdauerSpring
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Class ID
600138919
Course Type 2016-2020
  • Grundlagenkenntnisse
Veranstaltungstyp
  • Persönliche Anwesenheit
Elektronischer Zugang zu Unterrichtsmaterialien
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Sprache
  • Griechisch (Lehre, Prüfung)
  • Englisch (Prüfung)
Allgemeine Kompetenzen
  • Anwendung des Wissens in der Praxis
  • Autonomes Arbeiten
  • Gruppenarbeit
  • Respektieren von Vielfalt und Multikulturalität
  • Soziale, berufliche und ethische Verantwortung und Sensibilität gegenüber Geschlechterfragen
  • Kritik und Selbstkritik
  • Förderung des freien, kreativen und induktiven Denkens
Lehrmaterialien
  • Buch
  • Interaktive Übungen
Einsatz von Informations- und Kommunikationstechnologie
IKT-Nutzung
  • Einsatz von IKT in der Lehre
  • Einsatz von IKT in der Bewertung der Studierenden
Unterrichtsorganisation
ActivitiesArbeitsbelastungECTSEinzelarbeitGruppenarbeitErasmus
Vorlesungen391.6
Feldübung210.8
Rezeption/ Analyse von Texten351.4
Prüfung251
Total1204.8
Bewertung der Studierenden
Beschreibung des Verfahrens
  • Schriftliche Prüf. mit ausführlichen Antworten auf Fragen (Entwicklung, Endnote)
Empfohlene Bibliographie
zum Kurs (Eudoxos)
1. Christopher B. Balme, Εισαγωγή στις θεατρικές σπουδές, µτφ. Ρωμανός Κοκκινάκης – Βίκυ Λιακοπούλου, Πλέθρον, Αθήνα 2012. 2. Harold Bloom, Πως και γιατί διαβάζουμε, εισ. Ουίλλιαμ Σουλτς, μτφ. Κατερίνα Ταβάτζογλου, Παραφερνάλια-Τυπωθήτω, Αθήνα 2004. 3. Phyllis Hartnoll και Peter Found (επιμ.), Λεξικό του θεάτρου, μτφ. Νίκος Χατζόπουλος, Νεφέλη, Αθήνα 2000. 4. Samuel Beckett, Περιμένοντας τον Γκοντό, Αλεξ. Παπαθανασοπούλου, Ύψιλον, Αθήνα 1994.
Weitere Bibliographie
1. Christopher B. Balme, «Κείμενο και παράσταση» στο Εισαγωγή στις Θεατρικές Σπουδές, µτφ. Ρωμανός Κοκκινάκης – Βίκυ Λιακοπούλου, Πλέθρον, Αθήνα 2012, σελ. 147-163. 2. Σάββας Πατσαλίδης, «Ένα εκπαιδευτικό εγχειρίδιο για τη μελέτη του δράματος», σκηνή, τχ. 4 (2012), σ. 144-165. William Shakespeare, Άμλετ 3. T.S. Eliot, «Άμλετ» (1919), στο Άμλετ & Θρησκεία και Λογοτεχνία, μτφ. Γεράσιμος Λυκιαρδόπουλος, Έρασμος, Αθήνα, 1987, σελ. 7-14. 4. Erich Auerbach, «Ο κουρασμένος πρίγκιπας», στο Μίμησις: η εικόνα της πραγματικότητας στη δυτική λογοτεχνία (1946), μτφ. Λευτέρης Αναγνώστου, Μ.Ι.Ε.Τ, Αθήνα 2005, σελ. 413-442. 5. Γιαν Κοττ, «Ο Άμλετ στα μέσα του αιώνα» (1964), στο Σαίξπηρ ο σύγχρονός μας, μτφ. Αλέξανδρος Κοτζιάς, Ηριδανός, Αθήνα 1970, σελ. 68-83. 6. Harold Bloom, «Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, Άμλετ», στο Πως και γιατί διαβάζουμε (2001), εισαγ. Ουίλλιαμ Σουλτς, μτφ. Κατερίνα Ταβάτζογλου, Παραφερνάλια-Τυπωθήτω, Αθήνα 2004, σελ. 249-268. Heiner Müller, Μηχανή Άμλετ 7. Heiner Müller, «Σαίξπηρ μια διαφορά» (1988), στο Δύστηνος Άγγελος, εισ.-επιλ.-μτφ. Ελένη Βαροπούλου, Άγρα, Αθήνα 2001, σελ. 169-172. 8. Ελένη Βαροπούλου, «Από το πολιτικό θέατρο στο θέατρο της πολιτικής» και «Ένας σκηνοθέτης του πολιτικού», στο Το ζωντανό θέατρο: δοκίμιο για τη σύγχρονη σκηνή, Άγρα, Αθήνα 2002, σελ. 227-230 και 245-250. 9. Erika Fischer-Lichte, Ιστορία ευρωπαϊκού δράματος και θεάτρου, τ. 2: Από τον Ρομαντισμό μέχρι Σήμερα, μτφ. Γιώργος Σαγκριώτης, Πλέθρον, Αθήνα 2012, σελ. 271-289. August Strindberg, Δεσποινίς Τζούλια 10. Αύγουστος Στρίντμπεργκ, «Πρόλογος» στο Δεσποινίς Τζούλια, μτφ. Μαργαρίτα Μέλμπεργκ, Νεφέλη, Αθήνα 1987, σελ. 23-44. 11. Per Olov Enquist, «Το οριζόντιο υπολανθάνον κείμενο: το κείμενο του Στρίντμπεργ» στον τόμο Μαργαρίτα Μέλμπεργκ (επιμ.), Ο Στρίντμπεργκ και η σύγχρονη δραματουργία, Εστία, Αθήνα 1997, σελ. 39-44. 12. Ingmar Björksten, «Ερμηνεύοντας τον Στρίντμπεργκ» στον τόμο Μαργαρίτα Μέλμπεργκ (επιμ.), Ο Στρίντμπεργκ και η σύγχρονη δραματουργία, σελ. 145-154. Samuel Beckett, Περιμένοντας τον Γκοντό 13. Μάρτιν Έσσλιν, «Σάμουελ Μπέκετ: Η αναζήτηση του εαυτού», στο Το θέατρο του παραλόγου, μτφ. Μάγια Λυμπεροπούλου, Δωδώνη, Αθήνα-Γιάννινα, 1996, σελ. 109-145. 14. Τζίνα Πολίτη, «Περιμένοντας τον Γκοντό: Η λειτουργία του παραλόγου», στο Τα όρια της γραφής - Δοκίμια για τους Μπέκετ, Τζόυς, Κάφκα, Άγρα, Αθήνα 1999, σελ. 113-120. 15. Michael Worton, «Μια νέα θεώρηση του κόσμου», μτφ. Κορίνα Χαρίτου, Θεατρικά Τετράδια 35 (2000), σελ. 23-28.
Last Update
24-02-2019