Weitere Bibliographie
Αγγελίδης, Π. & Χατζησωτηρίου, Χ. (2013). Διαπολιτισμικός διάλογος στην εκπαίδευση. Αθήνα:
Διάδραση.
Βλαχάκη Μ. (2016). Η επίδραση των ιστοριών ζωής στον μετασχηματισμό των αντιλήψεων παιδιών σχολικής ηλικίας για τους μετανάστες, MuseumEdu, 3, 73-100.
Διαθέσιμο: http://museumedulab.ece.uth.gr/main/sites/default/files/3.%20THE%20IMPACT%20OF%20LIFE%20HISTORIES%20ON%20THE%20TRANSFORMATION%20OF%20Vlachaki%20%20final_1.pdf
Βλαχάκη Μ. & Μάγος Κ. (2015). H συμβολή της έρευνας δράσης στη δημιουργία
μίας μουσειακής έκθεσης για τη μετανάστευση από παιδιά σχολικής ηλικίας,
Hλεκτρονικό Περιοδικό Action Researcher in Education, 6, 25-47.
Διαθέσιμο: http://www.actionresearch.gr/AR/ActionResearch_Vol6/i6p2.pdf
Γκόβαρης, Χ. (2011). Εισαγωγή στη διαπολιτισμική εκπαίδευση. Αθήνα: Διάδραση
Γκόβαρης, Χ. (2013). Διδασκαλία και Μάθηση στο Διαπολιτισμικό Σχολείο. Αθήνα: Gutenberg.
Γεωργογιάννης, Π. (2013). Κίνητρα, διαμεσολαβήσεις και επιδόσεις στην εκπαίδευση. Μια ερευνη
τική προσέγγιση σε πολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές. Αθήνα: Ίων.
Coelho, E. (2007). Διδασκαλία και μάθηση στα πολυπολιτισμικά σχολεία, (επιμ. Μητακίδου, Σ. και
Τρέσσου, Ε.). Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο.
Cummins, J. (1999), Ταυτότητες υπό διαπραγμάτευση, μτφρ. Αργύρη, Σ., Αθήνα: Gutenberg.
Derman Sparks L. (2006) Καταπολεμώντας τις προκαταλήψεις. Παιδαγωγικά εργαλεία, (μτφρ.)
Χουντουμάδη, Μόρφη, Αθήνα, Κέντρο Παιδαγωγικής και Καλλιτεχνικής Επιμόρφωσης
«Σχεδία».
Δημητριάδου, Κ. (2011). Πλαίσιο, ταυτότητα και ετερότητα στην κριτική διδασκαλία: μια μελέτη
περίπτωσης από την εκπαίδευση των δασκάλων. Στο: Ν. Παπαδάκης & Ν. Χανιωτάκης
(Επιμ.), «Εκπαίδευση – Κοινωνία – Πολιτική». Τιμητικός τόμος για τον Ιωάννη Ε.
Πυργιωτάκη. Αθήνα: πεδίο (σσ. 812-827).
Hollins, E. (2007). O πολιτισμός στη σχολική μάθηση. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Μάγος, Κ. (2010),«Καθρέφτες και παράθυρα, γέφυρες και σταυροδρόμια». Αξιολόγηση
εκπαιδευτικού υλικού ως προς τη διαπολιτισμική του διάσταση. Στα Πρακτικά του 13ου
Διεθνούς Συνεδρίου: «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.Ελληνικά ως Δεύτερη ή Ξένη Γλώσσα»
(Πάτρα, 07-09/05/10), Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Πατρών, 298-
309.
Μπάρος, Β., Στεργίου, Λ., Χατζηδήμου, Κ. (2014). Ζητήματα Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής και
Εκπαίδευσης. Αθήνα: Διάδραση.
Νικολάου, Γ. (2011), Διαπολιτισμική διδακτική. Το νέο περιβάλλον – Βασικές αρχές. Αθήνα:
Πεδίο.
Παλαιολόγου, Ν. & Ευαγγέλου, Ο. (2011). Διαπολιτισμική Παιδαγωγική. Εκπαιδευτική πολιτική
για παιδιά μεταναστών. Αθήνα: Πεδίο.
Σκούρτου, E. (2011), H Διγλωσσία στο Σχολείο, Aθήνα: Gutenberg
Τσοκαλίδου, Ρ. (2012). Χώρος για Δύο. Διγλωσσία και Εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Ζυγός
Τσοκαλίδου, Ρ. (2017). SIDAYES. Διγλωσσία και Διαγλωσσικότητα. Αθήνα: Gutenberg.
Τριλίβα Σ., Αναγνωστοπούλου Τ., Χατζηνικολάου Σ. (2008), Ούτε καλύτερος, ούτε
χειρότερος…απλά διαφορετικός, Αθήνα: Gutenberg.
Τσιάκαλος, Γ. (2006). Απέναντι στα εργαστήρια του ρατσισμού. Αθήνα: Τυπωθήτω
Ταίηλορ, Τ. (1997). Πολυπολιτισμικότητα, Αθήνα: Πόλις
Ξενόγλωσση
Banks, J. A. (2007). Educating Citizens in a Multicultural Society. 2nd edn, New York: Teachers
College Press.
Dimitriadou, C. & Efstathiou, M. (2012). Fostering Teachers' Intercultural Competency at School:
the Outcomes of a Participatory Action Research Project. In N. Palaiologou & G. Dietz
(Eds.), Mapping the Broad Field of Multicultural Education Worldwide. Towards the
Development of a New Citizen (pp. 296-313). Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars
Publishing.
Goddard, T. J. & Hart, A. C. (2007). School leadership and equity: Canadian elements. School Leadership & Management, 27,1, pp. 7–20.
Grant, A. and Portera, A. (Eds), Intercultural and Multicultural Education –Enhancing Global
Interconnectedness, Routledge, New York, NY.
Hidalgo, N., Siu,S.F., Epstein, J.L. (2004). Research on families, schools and communities: a
Multicultural perspective. Στο J.A Βanks. & C.A. Banks (eds). Handbook of Research on
Multicultural Education. San Francisco: CAWiley & Sons, pp. 631-655.
Hajisoteriou, C. (2012). Listening to the winds of change: school leaders realizing intercultural
education in Greek-Cypriot schools?, International Journal of Leadership in Education:
Theory and Practice,15,3, pp. 311-329.
Leeman,Y.A.M. (2003). School Leadership for Intercultural Education, Intercultural Education,
14, 1, 31-45.
McGlynn, C. (2008). Leading integrated schools: a study of multicultural perspectives of Northern
Irish principals. Journal of Peace Education, 5,1, pp.3–16.
McCray, C., Wright, J. & Beachum, F. (2004) An analysis of secondary school principals’ perceptions of multicultural education, Education, 125, 1, pp. 111–120.
Skrla, L. and Scheurich, J. (2001). Displacing deficit thinking in school district leadership. Education and Urban Society, 33,3, pp. 235–259.
Steinbach, M.(2010). Eux autres versus nous autres: adolescent students views on the
integration of newcomers, Intercultural Education, 21,6, pp. 535- 547.
Theoharis, G.(2007). Social justice educational leaders and resistance: toward a theory of social
justice leadership. Educational Administration Quarterly, 43,2, 221-258.
UNESCO (2009), Investing in Cultural Diversity and Intercultural Dialogue, UNESCO, Paris.
Vlachaki, M. (2007). Crossing Cultures through the Intangible Heritage: an
Educational Program about Migration in Greece. International Journal of Intangible
Heritage, 2, 93-102, ICOM, The National Folk Museum of Korea.
Διαθέσιμο: http://www.ijih.org/volumeMgr.ijih?cmd=volumeView&volNo=2#none
Walker, A.(2005). Priorities, strategies and challenges. In: A. Walker, C. Dimmock, H.
Stevenson, B. Bignold and D. Middlewood (eds). Effective Leadership in Multi-Ethnic
Schools, (pp. 5–25). National College for School Leadership-Nottingham.
Zembylas, M & Iasonos, S.(2010). Leadership styles and multicultural education approaches: an
exploration of their relationship, International Journal of Leadership in Education: Theory &
Practice,13, 2, pp. 163-183.