INTRODUCTION TO LANGUAGE DIDACTICS

Informationen zur Lehrveranstaltung
TitelΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ / INTRODUCTION TO LANGUAGE DIDACTICS
Titel in ItalienischINTRODUZIONE ALL' INSEGNAMENTO DELLE LINGUE
Code11221
FakultätPhilosophische
Cycle / Level1. Grund- und Hauptstudiengang
SemesterWinter/Sommer
CommonJa
StatusAktiv
Course ID600000574

Studienplan: PPS Tmīmatos Italikīs Glṓssas kai Filologías 2013

Registered students: 52
FachrichtungForm des KursbesuchsSemesterJahrECTS
KORMOSYPOCΗREŌTIKO216

Informationen zur Veranstaltung
Akademisches Jahr2021 – 2022
KurslehrdauerSpring
Faculty Instructors
Weekly Hours4
Total Hours52
Class ID
600186273
Course Type 2016-2020
  • Grundlagenkenntnisse
  • Allgemeinwissen
  • Entwicklung von Fertigkeiten
Veranstaltungstyp
  • Persönliche Anwesenheit
  • Fernstudium
Elektronischer Zugang zu Unterrichtsmaterialien
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Sprache
  • Griechisch (Lehre, Prüfung)
  • Englisch (Lehre, Prüfung)
  • Italienisch (Lehre, Prüfung)
Allgemeine Kompetenzen
  • Anwendung des Wissens in der Praxis
  • Entscheidungsfähigkeit
  • Autonomes Arbeiten
  • Gruppenarbeit
  • Kritik und Selbstkritik
Lehrmaterialien
  • Buch
  • Skript
  • Folien
  • Audio
  • Interaktive Übungen
Einsatz von Informations- und Kommunikationstechnologie
IKT-Nutzung
  • Einsatz von IKT in der Lehre
  • Einsatz von IKT in der Bewertung der Studierenden
Unterrichtsorganisation
ActivitiesArbeitsbelastungECTSEinzelarbeitGruppenarbeitErasmus
Vorlesungen401.6
Seminare401.6
Laborübung200.8
Feldübung200.8
Rezeption/ Analyse von Texten301.2
Total1506
Bewertung der Studierenden
Beschreibung des Verfahrens
  • Schriftliche Prüfung mit kurzen Antworten auf Fragen (Endnote)
  • Schriftliche Prüf. mit ausführlichen Antworten auf Fragen (Endnote)
  • Schriftliche Prüfung mit Problemlösung (Endnote)
Empfohlene Bibliographie
Weitere Bibliographie
Συνιστώμενη βασική βιβλιογραφία προς μελέτη Στο μάθημα αυτό γίνεται χρήση εκτενούς βιβλιογραφίας. Ο στόχος είναι να μελετηθούν όσοι το δυνατόν περισσότεροι συγγραφείς, έτσι ώστε οι φοιτητές να εκτεθούν σε διαφορετικές απόψεις. Αρχικά γίνεται εντοπισμός του θέματος είτε στα περιεχόμενα είτε στο index και στην συνέχεια στις σελίδες που αναφέρονται εκεί. Δεν είναι απαραίτητο να διαβασθεί ολόκληρο το βιβλίο εκτός και αν εντοπισθούν σε αυτό θέματα που εγείρουν το προσωπικό ενδιαφέρον του φοιτητή και δεν συζητούνται στο μάθημα. Αναμφίβολα, η εύρεση νέας βιβλιογραφίας και νέων απόψεων (είτε από συγγραφείς είτε προσωπικές) είναι απόλυτα αποδεκτές και επιθυμητές, εφόσον κατατίθεται με επιχειρήματα (προσωπικά ή από την βιβλιογραφία). Όσοι τους φοιτητές δικαιούνται βιβλία από τον Εύδοξο μπορούν να επιλέξουν αυτό που θεωρούν ότι καλύπτει περισσότερα από τα θέματα που συζητούνται κατά την διάρκεια του εξαμήνου. Παρακαλούνται οι φοιτητές να μην ζητούν την προσωπική παρέμβαση του διδάσκοντα καθώς αυτό είναι αντιδεοντολογικό και προσωπικό τους δικαίωμα. Τα παρακάτω βιβλία και άρθρα βρίσκονται στην βιβλιοθήκη του τμήματος ή σε άλλες βιβλιοθήκες της φιλοσοφικής για χρήση των φοιτητών. Συμπληρωματικό υλικό διανέμεται στην τάξη. - Brown, H.D. (1994a). Principles of Language Learning and Teaching. Prentice Hall Regents, New Jersey - Brown, D. (1994b). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy Prentice Hall Regents, New Jersey - Bugelski, B.R. (1956). The Psychology of Learning Methuen & Co Limited - Council of Europe (2002). Quadro comune europeo di riferimento per le lingue: apprendimento insegnamento valutazione. Milano: La Nuova Italia – Oxford. - Johnson, K. (2001). An Introduction to Foreign Language Learning and Teaching Longman - Larsen-Freeman, D. (2000). Techniques and Principles in Language Teaching Oxford University Press - Lightbown, P.M. and Spada, N. (1999). How Languages are Learned Oxford University Press - Littlewood, W. (1984). Foreign and Second Language Learning Cambridge University Press - Mezzadri M., 2003. I ferri del mestiere: (Auto)formazione per l’insegnante di lingue. Perugia: Guerra - Oxford, R. (1990). Language Learning Strategies: What Every Teacher Should Know Heinle and Heinle Publishes - O’Malley, J.M. and Chamot, A.U. (1990). Learning Strategies in Second Language Acquisition Cambridge University Press - Reid, J.M. (1998). Understanding Learning Styles in the Second Language Classroom Prentice Hall Regents - Richards J.C., Rodgers Th.S., 2001. Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press. - Vedovelli M., 2002. Guida all’italiano per stranieri. Roma: Carocci Editore. Ιστοί http://www.languageimpact.com/articles/rw/krashenbk.htm On learning http://www.funderstanding.com/about_learning.cfm
Last Update
29-09-2020