Weitere Bibliographie
Ανδρέου, Γ. (επιμ.) (2014). Γλώσσα και ειδική αγωγή: ψυχογλωσσική προσέγγιση. Αθήνα: Γιαχούδη Ι.Κ.Ε.
Βλασσοπούλου, Μ., Λαμπρινού, Α., Λευθέρη, Α., & Μύρκος, Β. (επιμ.) (2021). Λογοθεραπεία: Αυτισμός, διαταραχές επικοινωνίας, νευροεκφυλιστικές διαταραχές. Αθήνα: Βήτα Ιατρικές εκδόσεις.
Δράκος, Γ. (1999). Ειδική παιδαγωγική των προβλημάτων λόγου και ομιλίας. Παιδοψυχολογικές και λογοθεραπευτικές στρατηγικές αποκατάστασης στην προσχολική και σχολική ηλικία. Αθήνα: Ατραπός.
Νικολόπουλος, Δ. (επιμ.) (2008). Γλωσσική Ανάπτυξη και Διαταραχές. Αθήνα: Τόπος
Σαρρής, Δ. (επιμ.) (2021). Διαταραχές γραπτού-προφορικού λόγου και επικοινωνίας σε παιδιά με και χωρίς τυπική ανάπτυξη. Αθήνα: Πεδίο.
Σπαντιδάκης, Ι. (2004). Προβλήματα Παραγωγής Γραπτού Λόγου Παιδιών Σχολικής Ηλικίας. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Reed, V. (2021). Εισαγωγή στις γλωσσικές διαταραχές των παιδιών. Αθήνα: Κωνσταντάρας.