THEATRE IN EDUCATION

Informationen zur Lehrveranstaltung
TitelΔΙΔΑΚΤΙΚΗ: ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ / THEATRE IN EDUCATION
CodeΦΡ0202
Cycle / Level1. Grund- und Hauptstudiengang
SemesterWinter/Sommer
CoordinatorMyrto Pigkou repousi
CommonNein
StatusAktiv
Course ID120000727

Informationen zur Veranstaltung
Akademisches Jahr2021 – 2022
KurslehrdauerSpring
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Class ID
600192166
Course Type 2016-2020
  • Wissenschaftlicher Fachbereich
  • Entwicklung von Fertigkeiten
Veranstaltungstyp
  • Persönliche Anwesenheit
Elektronischer Zugang zu Unterrichtsmaterialien
Sprache
  • Griechisch (Lehre, Prüfung)
Allgemeine Kompetenzen
  • Anwendung des Wissens in der Praxis
  • Recherche, Analyse und Verarbeitung von Daten und Informationen mittels der Verwendung technologischer Medien
  • Anpassung an neue Situationen
  • Entscheidungsfähigkeit
  • Autonomes Arbeiten
  • Gruppenarbeit
  • Produktion von neuen Forschungsideen
  • Planung und Projektmanagement
  • Respektieren von Vielfalt und Multikulturalität
  • Soziale, berufliche und ethische Verantwortung und Sensibilität gegenüber Geschlechterfragen
  • Kritik und Selbstkritik
  • Förderung des freien, kreativen und induktiven Denkens
Lehrmaterialien
  • Buch
  • Audio
  • Interaktive Übungen
Einsatz von Informations- und Kommunikationstechnologie
IKT-Nutzung
  • Einsatz von IKT in der Lehre
Unterrichtsorganisation
ActivitiesArbeitsbelastungECTSEinzelarbeitGruppenarbeitErasmus
Vorlesungen12
Laborübung30
Feldübung15
Rezeption/ Analyse von Texten15
Projekt30
Kunstwerk13
Sonstiges / Sonstige13
Total128
Bewertung der Studierenden
Beschreibung des Verfahrens
  • Schriftliche Prüfung mit Problemlösung (Endnote)
Empfohlene Bibliographie
zum Kurs (Eudoxos)
• Πίγκου-Ρε̟ούση, Μ. Εκ̟αιδευτικό Δράμα: Α̟ό το θέατρο στην εκ̟αίδευση • Αυδή, Αυρ. & Χατζηγεωργίου, Μ. Όταν ο δάσκαλος μ̟αίνει σε ρόλο • Αυδή, Αυρ. & Χατζηγεωργίου, Μ. Η τέχνη του δράματος στην εκ̟αίδευση • Γκόβας, Ν. Για ένα νεανικό δημιουργικό θέατρο • Παρούση, Αν. Κουκλοθέατρο στην εκ̟παίδευση-Εκ̟παίδευση στο κουκλοθέατρο
Weitere Bibliographie
Βιβλιογραφία στα αγγλικά: Boal, A. (2000), Theatre of the Oppressed, London: Pluto Press Bowell, P. & Heap, B.S. (2001) Planning Process Drama, London: David Fulton Publishers. Fleming, M.(1994) Starting Drama Teaching, London: David Fulton Publ. Fleming, M. (1997) The art of drama teaching, London: David Fulton Publishers Fleming, M. (2001) Teaching Drama in Primary and Secondary Schools. An Integrated Approach, London: David Fulton Publ. Heathcote D. & Bolton G. (1995) Drama for learning, Dorothy Heathcote’s Mantle of the Expert Approach to Education, Portsmouth NH: Ηeinmann. Kempe, Α. (1995) The GCSE Drama Coursebook, Stanley Thorns Publ. Morgan, N. & Saxton, J. (1987) Teaching Drama. A mind of many wonders, London: Hutchinson. Neelands, J. (1997) Beginning Drama 11-14,London: David Falmer. Νeelands, J. & Goode, T. (2000) Structuring drama work, Cambridge: Cambridge University Press. O’Neill, C. (1995) Drama Worlds: a framework for process drama, Portsmouth: Heinemann. O’Toole, J. (1992) The Process of Drama: Negotiating art and meaning, London: Routledge. O’Toole, J. & Haseman, B. (1988) Dramawise. An introduction to GCSE Drama, Oxford: Heinemann Educational. Somers, J. (1994) Drama in the Curriculum, London: Cassel Educational. Toye, N. & Prendiville, F. (2000) Drama and Traditional Story for the Early Years, London: Routledge/Falmer. Βιβλιογραφία στα Ελληνικά: Άλκηστις, (2008) Μαύρη αγελάδα άσπρη αγελάδα. Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση και διαπολιτισμικότητα, Αθήνα: Τόπος. Boal A. (2013) Θεατρικά Παιχνίδια για ηθοποιούς και για μη ηθοποιούς, Θεσσαλονίκη. Γραμματάς, Θ. (1996) Fantasy land. Θέατρο για παιδικό και νεανικό κοινό, Αθήνα: Τυπωθήτω. Γραμματάς, Θ. & Τζαμαργιάς, Τ. (2004) Πολιτιστικές εκδηλώσεις στο σχολείο, Αθήνα: Ατραπός. Johnstone Keith, Impro, Ο αυτοσχεδιασμός στο θέατρο, Αθήνα: Εκδόσεις Οκτώ. Καλογεροπούλου, Ξ. (1995) Θέατρο για παιδιά. Ένας πρακτικός οδηγός, Αθήνα: Ελληνικό Κέντρο Θεάτρου για τα παιδιά και τα νιάτα. Κατσαρίδου, Μ. (2014) Η θεατροπαιδαγωγική μέθοδος, Θεσσαλονίκη: Κ. & Μ. Αντ. Σταμούλη, Θεσσαλονίκη. Woolland, B. (1999) Η διδασκαλία του Δράματος στο Δημοτικό Σχολείο, μτφρ. Ε.Κανηρά, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. Μουδατσάκις, Τ. (2005) Το θέατρο ως πρακτική τέχνη στην εκπαίδευση, Αθήνα: Εξάντας Παπαδόπουλος Σ. (2007), Με τη Γλώσσα του Θεάτρου, Αθήνα: Κέδρος Ροϊλού, Γ. & Καλογεροπούλου, Ξ. (επιμ.) (2002) Θέατρο για παιδιά 2. Θέατρο και σχολείο, Αθήνα: Ελληνικό Κέντρο Θεάτρου για τα Παιδιά και τους Νέους. Σέξτου, Π. (2005), Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα στα σχολεία, Αθήνα: Μεταίχμιο. Ο’Sullivan, C. (2005) Σημειώσεις για το εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ετησίου σεμιναρίου «Εκπαιδευτικό Δράμα: Βασικές αρχές, διαδικασία σχεδιασμού μαθημάτων και δυνατότητες», Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικού Δράματος. Συναφή επιστημονικά περιοδικά: Research in Drama Education: The Journal of Applied Theatre and Performance (UK) Journal for Drama in Education (UK) Drama Research: International Journal of Drama in Education (UΚ) Teaching Theatre Journal (USA) Applied Theatre Research (Aus) Εκπαίδευση και Θέατρο, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση καθώς και ιστοσελίδα www.theatroedu.gr
Last Update
24-01-2020