ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι / ITALIAN LANGUAGE I
Τίτλος στα ΙταλικάΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι
Κωδικός11210
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΓλώσσα
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600000740

Πρόγραμμα Σπουδών: Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 172
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Ιταλική Γλώσσα και ΦιλολογίαΥποχρεωτικά Γλώσσας116

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία6
Ώρες Συνολικά78
Class ID
600034894
Τύπος Μαθήματος
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Προαπαιτείται ένα βασικό επίπεδο γενικών γλωσσολογικών γνώσεων και επικοινωνιακών ικανοτήτων (Α1/A2).(Σύμφωνα με το Συμβούλιο της Ευρώπης)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα: - αναπτύξουν των προφορικών και γραπτών ικανοτήτων κατανόησης και παραγωγής; - η σωστή χρήση των κύριων μορφοσυντακτικών δομών; - αναπτύξουν εμπλουτισμός του λεξιλογίου, - αναπτύξουν των βασικών στρατηγικών εκμάθησης, - αναπτύξουν πολιτισμικών γνώσεων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα είναι το πρώτο ξενόγλωσσο μάθημα της ιταλικής γλώσσας και διδάσκεται στους πρωτοετείς φοιτητές στο χειμερινό εξάμηνο. Το μάθημα προτείνει την αναθεώρηση και την αύξηση των βασικών γλωσσολογικών και επικοινωνιακών ικανοτήτων για να είναι δυνατή η αλληλεπίδραση με ιταλόφωνους ομιλητές σε συχνές καταστάσεις της καθημερινής ζωής.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Podcast
  • Ήχος
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Άσκηση Πεδίου502
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων200,8
Φροντιστήριο502
Εξετάσεις100,4
Άλλο / Άλλα200,8
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου λαμβάνουν χώρα 3 πρόοδοι με σκοπό την αξιολόγηση στην κατανόηση γραπτού λόγου, της γλωσσικής ικανότητας και της παραγωγής γραπτού λόγου (ενδιάμεση αξιολόγηση). Στο τέλος κάθε εξαμήνου οι φοιτητές αξιολογούνται προφορικά από μια επιτροπή καθηγητών και αν πετύχουν στη συνέχεια εξετάζονται και γραπτά. Οι τελικές γραπτές εξετάσεις έχουν την ίδια μορφή με αυτή της προόδου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
C. Ghezzi, M.Piantoni, R. Bozzone Costa Nuovo Contatto B1, Corso di lingua e civiltà italiana per stranieri, Loescher Editore, 2016, Torino. Unità “Pronti via”,01,03 Visione film "La Giusta Distanza" di Carlo Mazzacurati
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
- P-Trifone,M.Palermo(a cura di), Grammatica italiana di base, Zanichelli, 2011, Bologna - Sonia Bailini, Silvia Consonno, I verbi italiani, Alma Edizioni, 2008,Firenze - Marcello Silvestrini, Graziella Novembri,Anna Maria ceccanibbi, Rosella Paradisi, Benvenuti in Italia, Viaggio nella Storia, Geografia e cultura italiana, Guerra Edizioni, 2005, Perugia
Τελευταία Επικαιροποίηση
29-01-2017