ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ / ITALIAN LANGUAGE II
Τίτλος στα ΙταλικάΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ Lingua italiana II
Κωδικός11211
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΓλώσσα
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600000741

Πρόγραμμα Σπουδών: Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 157
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Ιταλική Γλώσσα και ΦιλολογίαΥποχρεωτικά Γλώσσας216

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία6
Ώρες Συνολικά78
Class ID
600034951

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΥπόγειο 1
ΑίθουσαΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΟ (371)
ΗμερολόγιοΠαρασκευή 14:00 έως 17:00
ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΥπόγειο 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ Α' (440)
ΗμερολόγιοΔευτέρα 10:00 έως 13:00
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • 11111 ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β1
  • 11212 ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β1+
  • 11210 ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι
Γενικές Προαπαιτήσεις
Προαπαιτείται ένα βασικό επίπεδο γενικών γλωσσολογικών γνώσεων και επικοινωνιακών ικανοτήτων (B1 B1+).(Σύμφωνα με το Συμβούλιο της Ευρώπης)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα: - αναπτύξουν των προφορικών και γραπτών ικανοτήτων κατανόησης και παραγωγής; - η σωστή χρήση των κύριων μορφοσυντακτικών δομών; - αναπτύξουν εμπλουτισμός του λεξιλογίου, - αναπτύξουν των βασικών στρατηγικών εκμάθησης, - αναπτύξουν πολιτισμικών γνώσεων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα είναι συνέχεια του μαθήματος Ιταλική Γλώσσα I . Εξετάζει πιο σύνθετες δραστηριότητες για την ανάπτυξη και ενίσχυση των γλωσσικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, σε συνάρτηση με τα θέματα των ενοτήτων της ακαδημαϊκής ύλης της τρέχουσας χρονιάς (τα θέματα αφορούν: περιβάλλον και οικολογία, σχέδια ζωής, επίσημη ορολογία για δημόσια έγγραφα και οργανισμούς, περιπέτειες και δύσκολες συγκυρίες)
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Podcast
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Άσκηση Πεδίου301,2
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων251
Φροντιστήριο301,2
Εκπόνηση μελέτης (project)50,2
Εξετάσεις301,2
Άλλο / Άλλα301,2
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση γίνεται με σκοπό να ελέγξει το βαθμό απόκτησης των γλωσσικών δεξιοτήτων και προβλέπει μια προφορική και μια γραπτή εξέταση. Οι φοιτητές που δεν παρακολουθούν το μάθημα προσέρχονται απλά στις τελικές προφορικές και γραπτές εξετάσεις. Οι φοιτητές που παρακολουθούν το μάθημα, εξετάζονται με προόδους. Oποιος στο τέλος του εξάμηνου θα έχει ικανοποιητική βαθμολογία, τότε θα έχει και τη δυνατότητα να μην δώσει την τελική γραπτή εξέταση. Η προφορική εξέταση -η οποία γίνεται παρουσία μιας 3 μελούς επιτροπής καθηγητών- έχει επιλεκτικό χαρακτήρα. Oποιος περνά την προφορική εξέταση έχει το δικαίωμα να δώσει και τη γραπτή. Οι τελικές γραπτές εξετάσεις έχουν την ίδια μορφή με αυτή της προόδου. Η τελική βαθμολογία δίνεται από το μέσο όρο των δύο εξετάσεων και εκφράζεται με βάση την κλίμακα του 10.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
C. Ghezzi, M.Piantoni, R. Bozzone Costa Nuovo Contatto C1, Corso di lingua e civiltà italiana per stranieri, Loescher Editore, 2016, Torino. Unità 01,02,04 Visione film "Mine Vaganti" di Ferzan OZPETEK
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Lettura di uno dei seguenti libri di narrativa 1.Giorgia Chaidemenopoulou, 7 Favole… 7 Colori dell’arcobaleno, Aletti Editore,2013 Roma 2. Maria Angela Cernigliaro, Italo Calvino, Edizioni Edilingua, 2011, Roma
Τελευταία Επικαιροποίηση
31-01-2017