Psychology and its Applications in Cultural Consumption

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςPsychology and its Applications in Cultural Consumption / Psychology and its Applications in Cultural Consumption
ΚωδικόςIP4400
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΑλέξανδρος Μπαλτζής
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΜη Ενεργό
Course ID600003606

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςPsychology and its Applications in Cultural Consumption
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
  • Μαρια Μανωλικα
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600035863

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΔημοσιογραφίας (Εγνατίας 46)
ΌροφοςΌροφος 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 2Α (337)
ΗμερολόγιοΠέμπτη 11:30 έως 14:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
On completing this course students will be able to: 1. Understand the nature, and application of psychology in the understanding of cultural consumer behavior. 2. Define how consumers think, feel, reason, and select between different alternatives (e.g. specific goods or genres and services). 3. Understand the strategic roles of segmentation and customer satisfaction. 4. Identify individual, group, and cultural influences on consumer choices and decision making. 5. Write a research proposal on studying the behavior of cultural consumers.
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Introduction: basic concepts and determinants of cultural consumption 2. Learning. 3. Memory. 4. Personality. 5. Motivation. 6. Values, Lifestyle, and Involvement. 7. Attitude Development Change and Alternative Evaluation. 8. Demographic or Psychographic? 9. Decision Making Processes. 10. Quality and Satisfaction.
Λέξεις Κλειδιά
Πολιτιστική κατανάλωση, καταναλωτική συμπεριφορά, ψυχολογία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Επιστημονικά περιοδικά
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις25
Σεμινάρια25
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων25
Συγγραφή εργασίας / εργασιών50
Εξετάσεις25
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Required Readings: 1. McCarthy, K. F., & Jinnett, K. (2001). A new framework for building participation in the arts. Santa Monica, CA: RAND. 2. Gabriel, Y., & Lang, T. (1995). The unmanageable consumer: Contemporary consumption and its fragmentation. London: Sage. Suggested Readings: 1. Swanson, S. R., Davis, J. C., & Zhao, Y. (2007). Motivations and relationship outcomes: The mediating role of trust and satisfaction. Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing, 18, 1-25. 2. Crompton, J. L., & McKay, S. L. (1997). Motives of visitors attending festival events. Annals of Tourism Research, 24, 425-439. 3. Furnham, A., & Walker, J. (2001). The influence of personality traits, previous experience of art and demographic variables on artistic preference. Personality and Individual Differences, 31, 997–1017.
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-11-2016