ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ / Non Linear Circuits
ΚωδικόςΕΦΕ203
ΣχολήΘετικών Επιστημών
ΤμήμαΦυσικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΙωάννης Στούμπουλος
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID40003081

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600036636
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Εργαστήριο Ηλεκτρικών Κυκλωμάτων, Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Κυκλωμάτων, Γραμμικά Κυκλώματα.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος είναι: 1)Η εξοικείωση με τη χρήση οργάνων ηλεκτρικών μετρήσεων. 2)Η απόκτηση εμπειρίας στην πειραματική κατασκευή ηλεκτρικών κυκλωμάτων και ο έλεγχος της λειτουργία τους με τη λήψη πειραματικών μετρήσεων. 3)Η απόκτηση γνώσεων στις μεθόδους ανάλυσης κυκλωμάτων, και όλα τα σχετικά θεωρήματα, καθώς και η εξοικείωση με την εφαρμογή των θεωριών αυτών στην πράξη 4)Η άσκηση στη γραπτή παρουσίαση και συζήτηση πειραματικών μετρήσεων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Μη γραμμικά στοιχεία κυκλώματος και οι χαρακτηριστικές τους. Ανάλυση και σχεδίαση μη-γραμμικών αντιστατών με τη βοήθεια τελεστικών ενισχυτών. Μη γραμμικά κυκλώματα πρώτης και δεύτερης τάξης. Κυκλώματα τύπου-van derPol, τύπου-Duffing και τύπου-Duffing-LJeda με εξωτερική ημιτονοειδή διέγερση. Περιοδική, ψευδοπεριοδική και χαοτική συμπεριφορά. Φασικά πορτρέτα, απεικονίσεις Poincare και εκθέτες Lyapunov. Αυτόνομα μη-γραμμικά κυκλώματα τρίτης τάξης - κυκλώματα Chua. Περιοδική, ψευδοπεριοδική και χαοτική συμπεριφορά. Λογιστική απεικόνιση και αντιμονοτονικότητα. Μη γραμμικά κυκλώματα με memristors - από την περιοδική στη χαοτική συμπεριφορά.
Λέξεις Κλειδιά
Χάος, Αντιμονοτονικότητα, φασικά πορτραίτα, ΤομηPoincare, Memristor
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις27
Εργαστηριακή Άσκηση30
Φροντιστήριο30
Συγγραφή εργασίας / εργασιών30
Εξετάσεις3
Σύνολο120
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ, I. ΚΥΠΡΙΑΝΙΔΗΣ, Μ. ΠΕΤΡΑΝΗ, ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Τελευταία Επικαιροποίηση
29-06-2016