Καλλιέργεια ακοής και σολφέζ III (άσκ.)

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΚαλλιέργεια ακοής και σολφέζ III (άσκ.) / Ear training and solfege III (exercise)
ΚωδικόςΥΟ1003
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΜουσικών Σπουδών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΜη Ενεργό
Course ID160001411

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΚαλλιέργεια ακοής και σολφέζ III (άσκ.)
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
  • Βασιλικη Ζλατκου
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600052604

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΤμήμα Μουσικών Σπουδών (Θέρμη)
ΌροφοςΙσόγειο
ΑίθουσαΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 9 (318)
ΗμερολόγιοWednesday 09:00 to 12:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα έχουν βελτιώσει την ικανότητά τους στη ρυθμική και μελωδική ανάγνωση παρτιτούρας, καθώς και στο τραγούδι άγνωστου μουσικού κειμένου σε όλα τα μουσικά κλειδιά.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αυτό διδάσκεται κατά τη διάρκεια τεσσάρων εξαμήνων και έχει σκοπό να βελτιώσει τις ικανότητες των φοιτητών στη μουσική ανάγνωση, ακρόαση και γραφή, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες παραμέτρους της έντεχνης μουσικής όπως αυτές παρουσιάστηκαν στις διάφορες ιστορικές περιόδους. Kατά τη διάρκεια των μαθημάτων εξετάζονται με τη μορφή άσκησης: α) Oι μουσικές κλίμακες και οι τρόποι χρησιμοποίησής τους μέσα από έργα φωνητικής μουσικής από το Mεσαίωνα έως και τη σύγχρονη μουσική έκφραση. β) O ρυθμός στη μουσική από τα απλούστερα έως τα πολυπλοκότερα σχήματά του. γ) Mουσικά κλειδιά - Aσκήσεις διάσπασης προσοχής σε περισσότερα από δύο επίπεδα. δ) Δυνατότητες ακρόασης κάθετων συνηχήσεων, όπως αρμονικά διαστήματα (απλά και σύνθετα), τρίφωνες και τετράφωνες συγχορδίες (σε ευθεία κατάσταση και σε αναστροφές). ε) Δυνατότητες αναγνώρισης και καταγραφής αρμονικών συνδέσεων απλών και μετατροπικών με στόχο τη μουσική υπαγόρευση τετράφωνου Choral στο τελευταίο εξάμηνο στ) Aσκήσεις βελτίωσης μουσικής μνήμης ζ) Mουσική υπαγόρευση μονόφωνη, δίφωνη και τρίφωνη με σταδιακά αυξανόμενη δυσκολία, σε διάφορες κλίμακες διατονικές ή μη.
Λέξεις Κλειδιά
καλλιέργεια ακοής, σολφέζ, μουσική ανάγνωση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Εργαστηριακή Άσκηση
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτές και προφορικές εξετάσεις στην αναγνώριση, ανάγνωση και τραγούδι των βασικών στοιχείων της μουσικής (διαστήματα, μελωδία, ρυθμός, αρμονία)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
29-05-2014