Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές που περάτωσαν με επιτυχία το μάθημα είναι σε θέση:
α)να αναγνωρίζουν τους τρόπους ψυχοδιαγνωστικής αξιολόγησης παιδιών και εφήβων,
β)να κατανοούν τους τρόπους μαθησιακής υποστήριξη και τα προγράμματα παρέμβασης στο οικογενειακό και στο σχολικό περιβάλλον,
γ)να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων,
δ)να συγκεντρώνουν πληροφορίες για την εξέλιξη της παιδαγωγικής ψυχολογίας στις διάφορες χώρες και να μπορούν να εντοπίσουν ομοιότητες, διαφορές, κοινές προοπτικές αλλά και τις σύγχρονες προσεγγίσεις,
ε)να μπορούν να εξετάσουν τα αίτια της συμπεριφοράς και τα κίνητρα μέσα από το πρίσμα διαφόρων θεωρητικών προσεγγίσεων, δίνοντας έμφαση τόσο στη βιολογική και φυσιολογική βάση των κινήτρων όσο και στην ηθολογική ερμηνεία των ενστίκτων,
στ) να διαπιστώσουν τις μελλοντικές κατευθύνσεις και προοπτικές για την εξέλιξη της παιδαγωγικής ψυχολογίας και την παροχή ψυχολογικών υπηρεσιών στον ελληνικό χώρο και διεθνώς.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Οι φοιτητές θα πληροφορηθούν για την Ψυχοδιαγνωστική αξιολόγηση και για τα Προγράμματα παρέμβασης για τους τρόπους ψυχοδιαγνωστικής αξιολόγησης παιδιών και εφήβων και για τα προγράμματα παρέμβασης στο οικογενειακό και στο σχολικό περιβάλλον. Θα γνωρίσουν την εξέλιξη της παιδαγωγικής ψυχολογίας στις διάφορες χώρες και τις μελλοντικές προοπτικές της.
Λέξεις Κλειδιά
Ηθική Ανάπτυξη, Θρησκευτική Ανάπτυξη, Διαχείριση Κρίσεων, Ψυχολογία του Εφήβου