ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ, ΕΜΒΑΘΥΝΣΕΙΣ, ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΙ: ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ- ΜΟΥΣΕΙΟ

Πληροφορίες Μαθήματος

ΤίτλοςΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ, ΕΜΒΑΘΥΝΣΕΙΣ, ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΙ: ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ- ΜΟΥΣΕΙΟ / SPECIALIZATIONS, INSIGHTS, EXPERIMENTATIONS: INTERNATIONAL COMPETITIONS- MUSEUM
Κωδικός08EX17
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΑρχιτεκτόνων Μηχανικών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600000509

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 2014-15

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 11
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό Κατ' Επιλογήν846

Πληροφορίες Τάξης

ΤίτλοςΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ, ΕΜΒΑΘΥΝΣΕΙΣ, ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΙ: ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ- ΜΟΥΣΕΙΟ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600055190
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής ΠεριοχήςΠρόκειται για τα μαθήματα εκείνα που αναφέρονται σε γνωστικά πεδία που εντάσσονται άμεσα στο επιστημονικό αντικείμενο του Προγράμματος Σπουδών. Συνήθως διδάσκονται από το δεύτερο εξάμηνο των σπουδών και μετά, χωρίς βεβαίως να αποκλείεται η ένταξή τους και στο πρώτο. Παραδείγματα τέτοιων μαθημάτων είναι η Φυσιολογία φυτών, η Βιολογία κυττάρου κα.
  • Ανάπτυξης ΔεξιοτήτωνΜαθήματα που δεν στοχεύουν στην παροχή επιστημονικής γνώσης στο αντικείμενο του Προγράμματος Σπουδών, αλλά στην καλλιέργεια και ανάπτυξη άλλων δεξιοτήτων των φοιτητών. Παραδείγματα τέτοιων μαθημάτων είναι τα μαθήματα επιχειρηματικότητας και ενδεχομένως και οι ξένες γλώσσες.
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΚΖΩ54 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 5
  • ΥΚΖΩ64 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 6
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Επιδιώκει τη συνολική καλλιέργεια του φοιτητή θέτοντας σαν βασικό άξονα τη ζωγραφική του αναζήτηση και την εικαστική του έρευνα. Μέσα από τη καθημερινή εργασία του εργαστηρίου, με πολλά σεμινάρια που προσεγγίζουν τον παλμό της σύγχρονης εικαστικής δημιουργίας, με επισκέψεις σε Μουσεία και Γκαλερί της Ελλάδας και του εξωτερικού, αλλά και με ομιλίες και επισκέψεις σε εργαστήρια σημαντικών καλλιτεχνών οι φοιτητές καλούνται να εργαστούν και να προτείνουν έργα, τα οποία αποπνέουν με σαφήνεια, πρωτοτυπία και ποιότητα μείζονα και έντονα ερωτήματα του σήμερα. Ενώ δίνεται έμφαση στη ζωγραφική, δεν αποκλείονται άλλα μέσα και τομείς έρευνας υπογραμμίζοντας την ανοικτή και γόνιμη συνύπαρξη πολλών διαφορετικών τάσεων και μέσων. Υπό μορφή σεμιναρίων δίνεται έμφαση σε θέματα επαγγελματικής πρακτικής (δημιουργία πορτφόλιο διοργάνωση εκθέσεων κ.τ.λ.) με σκοπό την πλήρη κατανόηση του φοιτητή των προβλημάτων, αλλά και των δυνατοτήτων του μέσα στον καλλιτεχνικό επαγγελματικό χώρο.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εποπτευόμενη καλλιτεχνική εργασία με περισσότερη έμφαση στη δημιουργία προσωπικού λεξιλογίου και διερεύνηση του έργου τέχνης με παράλληλη έρευνα μέσα από τη Σύγχρονη Ιστορία της Τέχνης και Αισθητικής. Εξερεύνηση και ανάλυση των θεμάτων (ταυτότητα, βιωματική εμπειρία, εξωτερικός κόσμος, πολιτική τέχνη, μελέτη της Τέχνης των 30 τελευταίων χρόνων).
Λέξεις Κλειδιά
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
  • Καλλιτεχνικά Υλικά
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
Περιγραφή
Πραγματοποιούνται προβολές για τη διδασκαλία του μαθήματος, γίνεται χρήση διαφόρων σχεδιαστικών προγραμμάτων μέσω Η/Υ. Προτείνονται επισκέψεις μέσω διαδικτύου σε μεγάλες γκαλερί, μουσεία κ.λπ. Οι φοιτητές χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική αλληλογραφία ως άμεσο μέσο επικοινωνίας και έχουν πρόσβαση στις ανακοινώσεις του εργαστηρίου που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Τμήματος.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςΣυνολικές για το εξάμηνο ώρες που πρέπει να αφιερώσουν οι φοιτητές για την αντίστοιχη μαθησιακή δραστηριότητα. Συμπεριλαμβάνεται ο χρόνος στην τάξη, το εργαστήριο, το πεδίο κλπ.ECTSΟι πιστωτικές μονάδες (ECTS) της αντίστοιχης μαθησιακής δραστηριότητας. Κάθε μονάδα αντιστοιχεί σε 25 ώρες φόρτου εργασίας των φοιτητών.ΑτομικάΓια τη μαθησιακή δραστηριότητα δεν απαιτείται συνεργασία μεταξύ των φοιτητώνΟμαδικάΓια τη μαθησιακή δραστηριότητα οι φοιτητές συνεργάζονται σε ομάδεςErasmusΗ μαθησιακή δραστηριότητα προσφέρεται στους φοιτητές των προγραμμάτων ανταλλαγής
Διαλέξεις
Εργαστηριακή Άσκηση
Άσκηση Πεδίου
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Πρακτική (Τοποθέτηση)
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων
Εκπόνηση μελέτης (project)
Καλλιτεχνική δημιουργία
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
1. Πρόοδος εντός του εργαστηρίου (ενδιάμεση εξέταση, καθημερινή εξέταση. 2. Κατ' οίκον εργασία. 3. Προφορικές παρουσιάσεις εργασιών. 4. Εργαστήριο και πρακτικές ασκήσεις. 5. Εξέταση του καλλιτεχνικού έργου των φοιτητών.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (ΔιαμορφωτικήΗ διαμορφωτική αξιολόγηση (για βελτίωση) αναφέρεται στις τυπικές και άτυπες διαδικασίες αξιολόγησης που εφαρμόζονται από τους διδάσκοντες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου προκειμένου να τροποποιήσουν της διδακτικές και μαθησιακές τους δραστηριότητες για να βελτιώσουν τη μάθηση των φοιτητών., ΣυμπερασματικήΗ συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.)
  • Άλλη / Άλλες (ΔιαμορφωτικήΗ διαμορφωτική αξιολόγηση (για βελτίωση) αναφέρεται στις τυπικές και άτυπες διαδικασίες αξιολόγησης που εφαρμόζονται από τους διδάσκοντες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου προκειμένου να τροποποιήσουν της διδακτικές και μαθησιακές τους δραστηριότητες για να βελτιώσουν τη μάθηση των φοιτητών., ΣυμπερασματικήΗ συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. Μα είναι αυτό τέχνη;, Cynthia Freeland 2. Οι κανόνες της τέχνης, Bourdieu Pierre
Τελευταία Επικαιροποίηση
26-07-2013