ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Ι / DIDACTICS OF TRACK AND FIELD Ι
Κωδικός119
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΒασίλειος Πανουτσακόπουλος
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID400000404

Πρόγραμμα Σπουδών: Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ΤΕΦΑΑ 2024-25

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικά Εφαρμογής114

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600059478
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • 119 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Ι
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Oι φοιτητές/-τριες θα πρέπει να γνωρίζουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία, ώστε να μπορούν: 1. Να διδάξουν τη βασική τεχνική των αγωνισμάτων κλασικού αθλητισμού που προβλέπονται στα αναλυτικά προγράμματα της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. 2. Να δώσουν τις βασικές κατευθύνσεις για την ανάπτυξη των φυσικών ικανοτήτων (δύναμη, ταχύτητα, αντοχή), στα πλαίσια του σχολείου και στους αθλητικούς συλλόγους.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Σκοπός: Στο τέλος της εκπαίδευσης οι φοιτητές-τριες θα πρέπει να γνωρίζουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία, ώστε να μπορούν να διδάξουν τη βασική τεχνική των αγωνισμάτων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Λέξεις Κλειδιά
δρόμοι, ρίψεις, άλματα, μαθητές
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Άσκηση Πεδίου
Φροντιστήριο
Εξετάσεις
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εξέταση πράξης 50%(Ελάχιστο σύνολο μονάδων 30, από τα παρακάτω έξι στοιχεία): 1. Τεχνική: Εκκίνηση από βατήρα και τρέξιμο για 20 m. 2. Επίδοση: Δρόμος 100 m. 3. Τεχνική: Άλμα σε μήκος ή Τριπλούν 4. Επίδοση: Άλμα σε μήκος ή Τριπλούν 5. Τεχνική: Σφαιροβολία (O’ Brien) 6. Επίδοση: Σφαιροβολία (Άνδρες 6 kg, Γυναίκες 4 kg) Εξέταση θεωρίας 50%(Ελάχιστο όριο βαθμός 5): Γραπτή εξέταση με περιεχόμενο την τεχνική, τους κανονισμούς και τη μεθοδολογία διδασκαλίας για τα αγωνίσματα που διδάχτηκαν.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
-Καντζίδης Δ. & Παπαϊακώβου Γ. (2006). Κλασικός αθλητισμός για το σχολείο και το σύλλογο. Θεσσαλονίκη: Καντζίδης & Παπαϊακώβου.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Hanz Katzenbogner (Μετάφραση Παπαϊακώβου Γεώργιος)2006. Κλασικός Αθλητισμός για παιδιά. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Όλυμπος.
Τελευταία Επικαιροποίηση
21-06-2016