Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές –τριες:
• θα έχουν εμβαθύνει τις γνώσεις τους στη θεωρία της αρχής της περιοδικότητας
• θα γνωρίζουν τα μοντέλα περιοδικότητας και τις βασικές αρχές σχεδιασμού προγραμμάτων προπόνησης για αθλητές ομαδικών όσο και ατομικών αθλημάτων
• θα αποκτήσουν την ευχέρεια σχεδιασμού ετήσιων προγραμμάτων προπόνησης τόσο για αθλητές ομαδικών όσο και ατομικών αθλημάτων
Περιεχόμενο Μαθήματος
• Ιστορική αναδρομή στα μοντέλα περιοδικότητας.
• Εισαγωγή στον περιοδισμό.
• Μοντέλα περιοδισμού - Σύγχρονες τάσεις.
• Ετήσιος σχεδιασμός.
• Περίοδος προετοιμασίας.
• Αγωνιστική περίοδος.
• Μεταβατική περίοδος.
• Μεσόκυκλος.
• Μικρόκυκλος.
• Προπονητική μονάδα.
• Αξιολόγηση - Καθοδήγηση της προπόνησης.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
• Fleck S., Kraemer, V. (2000). Προπόνηση δύναμης – σχεδιασμός προγραμμάτων. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ.
• Fleck S., Kraemer, V. (2006). Σχεδιασμός προγραμμάτων άσκησης με αντίσταση. Broken Hill Publishers Ltd.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. Grosser, M. 1994. Προπόνηση ταχύτητας. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ
2. Grosser, Μ. & Starischka S. 2000. Προπόνηση φυσικής κατάστασης. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ (σελ. 30-51, 104-112).
3. Hoffman, J.R. 2012, NSCA’s Guide to Program Design. Champaign Il.: Human Kinetics.
4. Martin, D., Carl, K., Lehnertz, K. 1995. Εγχειρίδιο προπονητικής. Κομοτηνή: Εκδόσεις Αλφάβητο (σελ. 281-339).
5. Martin, D., 1994. Προπόνηση στην παιδική και εφηβική ηλικία. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ.
6. Weineck, J., 1997. Προπονητική, Φυσική κατάσταση Ποδοσφαίρου. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ.
7. Κέλλης, Σ. 2000. Φυσική κατάσταση νεαρών καλαθοσφαιριστών. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ.