ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΖΟΥΝΤΟ Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΖΟΥΝΤΟ Ι / JUDO I
ΚωδικόςE15-449
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΓεώργιος Ζαγγελίδης
Γνωστικό ΑντικείμενοΚΥΡΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID400000373

Πρόγραμμα Σπουδών: Προπτυχικό Πρόγραμμα Σπουδών ΤΕΦΑΑ 2014-2015

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΚύρια Ειδικότητα7416

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΖΟΥΝΤΟ Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία12
Ώρες Συνολικά156
Class ID
600059559
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ε15 Τζούντο I Υποχρεωτικά μαθήματα ειδικότητας Μάθημα εμβάθυνσης: Εργομετρία Επιλογής κατεύθυνσης: Ετήσιος σχεδιασμός αθλητικής προπόνησης Προαπαιτούμενο μάθημα ειδικότητας 1) 037 Τζούντο Σκοπός: Να αποκτήσουν οι φοιτητές/-τριες τα απαραίτητα στοιχεία θεωρητικών γνώσεων και πρακτικών εμπειριών σχετικά με την τεχνική του τζούντο και τη μεθοδική διδασκαλία, ώστε να καταστούν ικανοί/-ές να διδάξουν το άθλημα στο σχολικό χώρο και στους αθλητικούς συλλόγους. Διδακτικές ενότητες: 1. Κανονισμοί αγώνων τζούντο. 2. Ιστορία του τζούντο. 3. Γενική μεθοδολογία εκμάθησης, βάσεις τεχνικών του τζούντο. 4. Μεθοδολογία εκμάθησης πτώσεων - Πτώσεις πλάγια και πίσω. 5. Μεθοδολογία εκμάθησης πτώσεων - Πτώσεις εμπρός και με κυβίστηση. 6. Μεθοδολογία εκμάθησης μετακινήσεων. 7. Μεθοδολογία εκμάθησης της μετακίνησης με περιστροφή (πιβότ) - Taisabaki. 8. Εκπαιδευτικά παιχνίδια ανάπτυξης και τελειοποίησης της ισορροπίας και του χρόνου αντίδρασης στο τζούντο –Λαβές-πιασίματα στο τζούντο. 9. Μεθοδολογία εκμάθησης τεχνικών ρίψεων χεριών Te-Waza. 10. Μεθοδολογία εκμάθησης τεχνικών ρίψεων γοφών Goshi-Waza. 11. Μεθοδολογία εκμάθησης τεχνικών ρίψεων ποδιών Ashi-Waza και ρίψεων αυτοθυσίας SutemiWaza. 12. Παρακολούθηση και καταγραφή αγώνα. 13. Επαναλήψεις.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Άσκηση Πεδίου
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1.) Kazuzo, Kudo, (1997). Το τζούντο στην πράξη. Τεχνικές ρίψεων. Αθήνα, Εκδόσεις ΕΣΠΙ, Ε. Περσίδης και Σια..
Τελευταία Επικαιροποίηση
31-10-2015