ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ / CONTEMPORARY AMERICAN DRAMA/THEATRE
ΚωδικόςΛογ7-329
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600007104

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600059888

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΣχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας
ΌροφοςΙσόγειο
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 112 (111)
ΗμερολόγιοMonday 16:00 to 18:30
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ικανότητα ανάλυσης κειμένων εντοπισμόςομοιοτήτων και διαφορών μεταξύ δράματος/θεάτρου/λογοτεχνίας σύγκριση ειδών το θεατρο ως παιδαγωγικό εργαλείο
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Λέξεις Κλειδιά
θεατρο, θεωρία, ιστορία, κριτική
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιβλίο
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις401,6
Άλλο / Άλλα
Σύνολο401,6
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τελικές εξετάσεις
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Θέατρο,Κοινωνία, Έθνος: απο την Αμερική στις Ηνωμένες Πολιτείες
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Alba, Richard D. Ethnic Identities (E 184. A1A45) Antonin, Artaud. The Theatre and Its Double Ashcroft, Bill et al (eds). The Postcolonial Studies Reader. Aston, Elaine. Theatre as Sign System (PN 2041. S45A85) Austin, Gayle, Feminist Theories for Dramatic Criticism (PN 1633. F45A9) Barker, Francis. Postmodernism and the Re-Reading of Modernity (PN 88. P67P69). Bennett, Susan. Theatre Audiences (PN 1590. A9B48) Benston, Kimberly. Baraka: The Renegade and the Mask, 1976. Berney, K. A. Contemporary American Dramatists (PS 352. C65) Bernstein, Samuel. The Strands Entwined: A New Direction in American Drama, 1980. Bertens, Hans. The Idea of the Postmodern Birringer, Johannes. Theatre, History, Postmodernism (PN 2039. B57) Blau, Herbert. The Eye of Prey: Subversions of the Postmodern Blonsky, Marshall. American Mythologies Bourdieu, Pierre. The Field of Cultural Production (NY 180. S6B68) Calhoun, Craig. Social History and the Politics of Identity (HM 131. S63) Calinescu, Matei. Five Faces of Modernity ____. Exploring Postmodernism (PN 98. P67E97). Callinicos, Alex. Against Postmodernism (B 831. 2. C34) Case, Sue-Ellen. The Performance of Power Cohn, Ruby. American Dramatists 1960-1980. Collins, Jim. Uncommon Cultures: Popular Culture and Postmodernism. Connor, Steven. Postmodernist Culture (PN 98. P67C66) Culler, Jonathan. On Deconstruction (PN 98. D43C8) Digaetani, John. Search for a Postmodern Theatre (PS 352. S43). Docherty, Thomas. After Theory: Postmodernism/Postmarxism (PN98. P641) ______. (ed). Postmodernism: A Reader. Dolan, Jill. Spectator as Critic. Downing, David B., ed. Image and Ideology in Modern/Postmodern Discourse (PN 771. 145) Eagleton, Terry. Ideology of the Aesthetic (BH 151. E2) Fanon, Frantz. The Wretched of the Earth. Foster, Hal (ed). Anti-Aesthetic. Geetz, Clifford. The Interpretation of Cultures (GN 315. G3C) Geis, Deborah. Postmodern Theatric[h]s. Harvey, David. The Condition of Postmodernity (CB428. H38) Harriott, Esther. American Voices Hart, Lynda. Acting Out: Feminist Performances _______. Making a Spectacle. Hilton, Julian. Performance (PN 2061. H55) Hoesterev, Ingeborg (ed.). Zeitgeist in Babel: The Postmodernist Controversy (B 831. 2. Z45). Hutcheon, Linda. The Politics of Postmodernism Huyssen, Andreas. After the Great Divide: Modernism, Mass Culture, Postmodernism. Jameson, Fredric. The Political Unconscious. _______. Postmodernism, or the Cultural Logic of Late Capitalism. Jordan, Glenn. Cultural Politics (NY180 S6J66) Kaye, Nick. Postmodernism and Performance (PN 2037. K35) Kearney, Richard. The Wake of Imagination (PN 56745. K43) -------Poetics of Imagining (B 105.149 K42) Keefe, Susan. Chicano Ethnicity (E 184. M5K431) Kellner, Douglas. Media Culture: Cultural Studies, Identity and Politics Between the Modern and the Postmodern. Kolin, Philip. American Playwrights Since 1945 (PS 350. A4) Kroker, Arthur and Cook, David. The Postmodern Scene. La Capra, Dominick. Rethinking Intellectual History Lyotard, Jean-Francois. The Postmodern Condition. Macdonald, Erik. Theatre at the Margins (PN 2193. E86. M33). Madison, Garry. The Hermeneutics of Postmodernity (BD 241. M25) Malkin, Jeanette. Verbal Violence in Contemporary Drama (PN 1861. M28) Mance Williams. Black Theatre in the 1960s and 1970s (PN 2270. A35) Mann, Paul. Theory-Death of the Avant-Garde (BH 301. A94M36). Marranca, Bonnie and G. Dasgupta (eds). American Playwrights. Martin, Jacqueline. Voice in Modern Theatre (PN 2071. S65M37) Martin, Randy. Performance as Political Act McCorkle, James. Still Performance (PS 3525. A8477S86). Mukerji, Chandra, ed. Rethinking Popular Culture (N 357. R48) Nelson, Brian. Asian American Drama Novy, Marianne. Cross-cultural Performances Orr, John. Tragicomedy and Contemporary Culture (PN 1907. 07) Pavis, Patrice. Theatre at the Crossroads of Culture (PN1643. P3813) Payne, Micahel. Reading Theory: An Introduction to Lacan, Derrida, Kristeva (PN 81. P39) Phelan, Peggy. The Politics of Performance (NY 650. P6P47) Postlewait, Thomas. Interpreting the Theatrical Past Pottlitzer, Joanne. Hispanic Theatre in the United States and Perto Rico (PN 2270. H57P68). Reinelt, G. ed. Critical Theory and Performance (PN 2039. C75) Roudané, Matthew. American Drama Since 1960 (PS 352. R 68) Said, Edward. Orientalism. Schechner, Richard. Performance Theory -------. Between Theatre and Anthropology (PN 2041. A57533) Seller, Maxine. Ethnic Theatre in U.S (PN 2226. E85) Shank, Theodore. American Alternative Theatre. Silverman, Hugh J (ed). Postmodernism: Philosophy and the Arts (B 831. 2. P68). Simard, Rodney. Postmodern Drama (PS 352. S571984) Simons, Herbert W. After Postmodernism (B 831 A4) Smith, Larry E., Discourse Across Cultures (PE 2751. D57) Trachtenberg, Alan. The Postmodern Moment (NY 456.5. P66P66) Turabian, Kate L. A Manual for Writers of Term Papers, Theses and Dissertations (Ref. LB2369 T8) Vattimo, Gianni. The End of Modernity (B 828. 3 V3713) Whitaker, Thomas. Fields of Play in Modern Drama (PN 1851. W45) Wiles, Timothy. The Theatre Event (PN 2189. W51980) Williams, Linda. Hard Core: Power, Pleasure and the Frenzy of the Visible. Wolf, Naomi. The Beauty Myth ************************** .NOTE: Students are not expected to read all these secondary books. They can consult those sources they consider most useful for their better understanding of the course.
Τελευταία Επικαιροποίηση
19-09-2013