ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΠΟΥΔΕΣ ΕΙΡΗΝΗΣ / PEACE STUDIES
ΚωδικόςΕΠ.2.039
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΕπιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΑλέξανδρος Γεωργόπουλος
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID80003407

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (2012-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 82
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΜάθημα ΠροσανατολισμούΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΠΟΥΔΕΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600060483

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΠαιδαγωγικό Μπλε
ΌροφοςΥπόγειο 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ ΥΠΟΓΕΙΟ ΛΥΟΜΕΝΟ 4 (168)
ΗμερολόγιοTuesday 18:30 to 21:00
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
- Να βιώσουν και να κατανοήσουν την έννοια του βιώματος, έτσι ώστε να μπορέσουν να την αναγνωρίζουν στην καθημερινή ζωή. - Να βιώσουν και να αναγνωρίσουν και να εκφράσουν τα συναισθήματά τους. - Να φτάσουν στην κατανόηση (και στη βίωση) του φαινομένου της επικοινωνίας και να αναπτύξουν την δεξιότητα της επικοινωνίας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Παιχνίδια, ασκήσεις σωματικής χαλάρωσης, επεξεργασία θεμάτων σε μικρές ομάδες, παιχνίδια ρόλων, αυτόματη γραφή, καθοδηγούμενα όνειρα, τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος, ως νύξεις για αναστοχασμό πάνω σε οποιαδήποτε θέματα προκύψουν μέσα από την δυναμική της ομάδας.
Λέξεις Κλειδιά
ειρήνη, μη-βία, βίωμα, ενσυναίσθηση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Κατα τη διάρκεια του εξαμήνου οι φοιτήτριες επικοινωνούν με ηλεκτρονικό τρόπο με τον διδάσκοντα και λαμβάνουν κείμενα, ιστότοπους σχετικούς και γενικότερη πληροφόρηση αναφορικά με βιβλία, κινηματογραφικά έργα και γεγονότα που έχουν συνάφεια με το περιεχόμενο του μαθήματος.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Εργαστηριακή Άσκηση391,6
Άσκηση Πεδίου200,8
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων401,6
Φροντιστήριο210,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών301,2
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εκπόνηση αυτοαξιολογικής εργασίας στο τέλος του εξαμήνου. Η εργασία περιέχει ανάλυση των σκέψεων και των συναισθημάτων που δημιουργήθηκαν στις/στους φοιτήτριες/τές. Επίσης, ζητείται περιγραφή της δυναμικής της ομάδας, καθώς και κριτική προς τους εμψυχωτές. Τέλος, ζητείται να γραφούν σκέψεις πάνω στη σχέση της εμπειρίας του εξαμήνου με το ρόλο του εκπαιδευτικού.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. Μπακιρτζής, Κ., (2002), "Επικοινωνία και Αγωγή", εκδόσεις Γ. Δαρδανός - Κ. Δαρδανός Ο.Ε, Αθήνα. 2. Αρχοντάκη, Z., Φιλίππου, D., (2003), "205 βιωματικές ασκήσεις για εμψύχωση ομάδων", εκδόσεις Καστανιώτη, Αθήνα.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Σεμελέν, Ζακ (1989) Άοπλοι μπροστά στο Χίτλερ, Χατζηνικολή, Αθήνα Άντερσον, Μπένεντικτ (1997) Φαντασιακές κοινότητες, Νεφέλη, Αθήνα
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-01-2017