ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ ΙΙ / DANCE-MOVEMENT II
ΚωδικόςΕΣ0102
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΘεάτρου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΣτυλιανή Μιχαηλίδου
Γνωστικό ΑντικείμενοΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID120000415

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Θεάτρου (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Δραματολογία-ΠαραστασιολογίαΕπιλογής Κατεύθυνσης535
ΥποκριτικήΥποχρεωτικό Κατεύθυνσης535
Σκηνογραφία-ΕνδυματολογίαΕπιλογής Κατεύθυνσης535
ΣκηνοθεσίαΥποχρεωτικό Κατ' Επιλογήν535

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600061526
Τύπος Μαθήματος
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΑ0279 ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ Ι
Γενικές Προαπαιτήσεις
Κινησιολογία - Χορός Ι
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Να αυξήσουν τις επιλογές τους σε σχέση με το χώρο, το χρόνο, την επαφή και την επικοινωνία. Να είναι ανοιχτοί και διαθέσιμοι προς τους συμπαίκτες τους, να μην προαποφασίζουν τι θα συμβεί στη σχέση τους αλλά να εξελίσσουν αυτό που προκύπτει. Να βελτιώσουν την τεχνική τους πάνω σε συγκεκριμένες ασκήσεις και ακροβατικά. Να δημιουργήσουν δικές τους χορογραφίες με βάση όσα έχουν διδαχτεί καθώς και με όσα θα προκύψουν από την συνεργασία τους με άλλα μαθήματα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στην Κινησιολογία ΙΙ οι φοιτητές συνεχίζουν μέσα από τεχνικές του σωματικού θεάτρου και του χορού να ερευνούν, να βελτιώνουν και να διευρύνουν τη σχέση τους με το χώρο, το χρόνο καθώς και με τη βαρύτητα, την ενέργεια , την ένταση, τη χαλάρωση και την ισορροπία. Με ακροβατικές ασκήσεις, contact improvisation και δράσεις που στηρίζονται στο ρυθμό και την επικοινωνία της ομάδας, καλλιεργούν σχέσεις εμπιστοσύνης και ουσιαστικής επικοινωνίας. Ενθαρρύνονται να ξεπεράσουν φοβίες που περιορίζουν την ελεύθερη ροή της κίνησης ανακαλύπτοντας τις δυνατότητες της προσωπικής τους έκφρασης. Εργάζονται ατομικά, ομαδικά και σε ζευγάρια. Συνειδητοποιούν την σημασία της αναπνοής στην επικοινωνία και καλλιεργούν την σχέση της με την κίνηση και τη δράση. Υπάρχει δυνατότητα συνεργασίας με άλλα μαθήματα. Οι χορογραφίες –δράσεις που θα παρουσιαστούν στο τέλος του εξαμήνου θα είναι αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Περιγραφή
Προβολή βίντεο
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Εργαστηριακή Άσκηση200,8
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων190,8
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο401,6
Καλλιτεχνική δημιουργία42.51,7
Σύνολο121.54,9
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση είναι συνεχής λαμβάνοντας υπόψη τη συμμετοχή, τη δημιουργική ανταπόκριση, την πρόοδο, τη συνεργασία με τα μέλη της ομάδας και την εφαρμογή που παρουσιάζουν οι φοιτητές στο τέλος του εξαμήνου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Μαθήματα για έναν επαγγελματία ηθοποιό, Μιχαήλ Τσέχωφ Ο χορός στον 20ο αιώνα, Μπαρμπούση Βάσω
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1.Τόμας Ρίτσαρντς, «Η δουλειά μου με τον Γροτόφσκι πάνω στις Σωματικές Δράσεις», Δωδώνη, 1998 2. Anne Bogart - «Tina Landou The Viewpoints Book », Theater Communications Group New York, 2005. 3. Alison Hodge «Twentieth Century Actor Training», Routledge ,1999 4. Nicole Potter, «Movement for Actors » , Allworth Press, 2002 5. Paul Allain, « Gardzienice Polish Theater in Transition» Harwood akademic publishers 6. Thomas Kaltenbrunner, «Contact Improvisation», Meyer and Meyer Publishing
Τελευταία Επικαιροποίηση
12-04-2017