ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ / LEARNING OF SWIMMING
Κωδικός009
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΣεραφείμ Αλεξίου
Γνωστικό ΑντικείμενοΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID400000198

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Ώρες Συνολικά26
Class ID
600062066
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
1. Νερό,Άσκηση,Φυσικές ιδιότητες νερού. Κολυμβητήριο,Υγιεινή, Ασφάλεια. Βοηθητικά μέσα. (θεωρία) 2. Κιναισθητική αντίληψη των ιδιοτήτων του νερού. Πίεση νερού. (πράξη) 3. Άνωση, ισορροπία, επίπλευση, πλεύση. (πράξη) 4. Αντίσταση νερού. Γλιστρήματα σε πολλές θέσεις. (πράξη) 5. Αναπνοές στην επιφάνεια του νερού και κάτω από αυτή. (πράξη) 6. Ανάλυση μιας αναπνοής. Ασκήσεις. (πράξη) 7. Θεωρήματα,φυσικοί κανόνες επίπλευσης και Προώθησης στο νερό. (Θεωρία) 8. Βύθιση στο νερό. Εργασία ματιών. Θέσεις Σώματος, Ασκήσεις. (πράξη) 9. Γλιστρήματα δυναμικού και στατικού τύπου. Τεστ. (πράξη) 10. Γλιστρήματα με δράση ποδιών και συντονισμό αναπνοών.(πράξη) 11. Δράση ποδιών με ρύθμιση αναπνοής. Βοηθητικά μέσα. (πράξη) 12. Δράση χεριών με μία και πολλές αναπνοές. (πράξη) 13. Ασκήσεις συντονισμού ποδιών, χεριών και αναπνοής Τεχνικών. (πράξη) 14. Εκκινήσεις. Παιχνίδια νερού επιφάνειας και Βυθού. Επαναλήψεις. Τεστ.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Εξοικείωση με το περιβάλλον του νερού. Ισορροπία σώματος στην επιφάνεια του νερού και κάτω από αυτή. Ασκήσεις. Προωθήσεις. Τεχνικές.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
1.Νερό,Άσκηση,Φυσικές ιδιότητες νερού. Κολυμβητήριο,Υγιεινή, Ασφάλεια. Βοηθητικά μέσα. (θεωρία) 2.Κιναισθητική αντίληψη των ιδιοτήτων του νερού. Πίεση νερού. Κιναίσθηση. (Θεωρία)&(πράξη) 3.Άνωση, ισορροπία, επίπλευση, πλεύση. (πράξη) 4.Αντίσταση νερού. Γλιστρήματα σε πολλές θέσεις. (πράξη) 5.Αναπνοές στην επιφάνεια του νερού και κάτω από αυτή. (πράξη) 6.Ανάλυση μιας αναπνοής. Ασκήσεις. (πράξη) 7.Θεωρήματα,φυσικοί κανόνες επίπλευσης και Προώθησης στο νερό. (Θεωρία) 8.Βύθιση στο νερό. Εργασία ματιών. Θέσεις Σώματος, Ασκήσεις. (πράξη) 9.Γλιστρήματα δυναμικού και στατικού τύπου. Τεστ. (πράξη) 10.Γλιστρήματα με δράση ποδιών και συντονισμό αναπνοών.(πράξη) 11.Δράση ποδιών με ρύθμιση αναπνοής. Βοηθητικά μέσα. (πράξη) 12.Δράση χεριών με μία και πολλές αναπνοές. (πράξη) 13.Ασκήσεις συντονισμού ποδιών, χεριών και αναπνοής Τεχνικών. Ανάλυση - Τεχνικές (θεωρία) &(πράξη) 14. Εκκινήσεις. Παιχνίδια νερού επιφάνειας και Βυθού. Επαναλήψεις. Τεστ.
Λέξεις Κλειδιά
Νερό, άσκηση, αναπνοή, θέσεις σώματος, πόδια, χέρια, τεχνικές, εξοικείωση.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση videoprojector και λογισμικού powerpoint στις παραδόσεις του μαθήματος. Χρήση e-mail στην επικοινωνία με τους φοιτητές.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Άσκηση Πεδίου
Πρακτική (Τοποθέτηση)
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται αντικειμενικά με την υποβολή τους σε προφορικές η γραπτές εξετάσεις πολλαπλής επιλογής/σύντομης αλλά και εκτεταμένης απάντησης. Επιπρόσθετα, εξετάζονται πρακτικά μέσα στο νερό στη διδακτέα ύλη
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. Μιχάλης Σαμπάνης. Η Διδασκαλία της Κολύμβησης (1987) 2. ΜαρίαΣιδηροπούλου. Η Διδασκαλία της Κολύμβησης (1997)
Τελευταία Επικαιροποίηση
18-01-2017