ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ / Research methods and statistics
ΚωδικόςΝ601
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΣυμεών Βλαχόπουλος
Γνωστικό ΑντικείμενοΓΕΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΡΜΟΥ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600000156

Πρόγραμμα Σπουδών: ΔΠΜΣ-2016-ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ-ΘΕΣ/ΚΗ-ΣΕΡΡΕΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 30
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό Κατ' ΕπιλογήνΧειμερινή-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600063033
Τύπος Μαθήματος
  • Υποβάθρου
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι ικανοί: Να σχεδιάσουν μια ποσοτική επιστημονική έρευνα Να συγγράψουν τα αποτελέσματα μιας ποσοτικής επιστημονικής έρευνας Να κατανοήσουν την λογική της συγγραφής μιας μεταπτυχιακής διατριβής που βασίζεται σε ποσοτικη επιστημονική έρευνα Να συγγράψουν την περίληψη μιας ποσοτικής επιστημονικής έρευνας Να επιλέξουν και να υπολογίσουν τα κατάλληλα στατιστικά τεστ για την ανάλυση των δεδομένων τους και να ερμηνεύσουν τα αποτελέσματα των στατιστικών τεστ.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Εισαγωγή στις μεθόδους έρευνας 2. Τεχνικές δειγματοληψίας, εγκυρότητα και αξιοπιστία τιμών μέτρησης 3. Περιγραφική έρευνα 4. Παραγοντικοί σχεδιασμοί 5. Ασκησεις παραγοντικών σχεδιασμών (ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ) 6. Προετοιμασία δεδομένων για ανάλυση και δοκιμασίες συσχέτισης 7. Ασκήσεις δοκιμασιών συσχέτισης (ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ) 8. Τεστ διαφορών και ανάλυση διακύμανσης ενός δρόμου 9. Ασκήσεις τεστ διαφορών και ανάλυση διακύμανσης ενός δρόμου (ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ) 10. Ανάλυση γραμμικής παλινδρόμησης 11. Ασκήσεις γραμμικής παλινδρόμησης (ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ) 12. Συγγραφή πρότασης επιστημονικής έρευνας και θέματα μορφοποίησης κειμένου επιστημονικής εργασίας
Λέξεις Κλειδιά
δειγματοληψία, πειραματική έρευνα, περιγραφική έρευνα, αξιοπιστία, εγκυρότητα, στατιστική
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση power point Παρουσίαση μαθημάτων με εξειδικευμένα προγράμματα
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις241,0
Εργαστηριακή Άσκηση401,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων1957,8
Εξετάσεις10,0
Σύνολο26010,4
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή τελική εξέταση (100%) στην Ελληνική γλώσσα (περιλαμβάνει ερωτήσεις σύντομης απάντησης)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Thomas, J.R., & Nelson, J.K. (1996). Research methods in physical activity (3rd ed.). Champaign, IL: Human Kinetics. Howitt, D., & Cramer, D. (2008). Στατιστική με το SPSS 16 (μετ. Σ.Π. Κοντάκος). Αθήνα: Εκδόσεις κλειδάριθμος. Creswell, J. W. (2011). Η έρευνα στην εκπαίδευσης: Σχεδιασμός, διεξαγωγή και αξιολόγηση της ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας (1η έκδ.). Αθήνα: Ιων.
Τελευταία Επικαιροποίηση
01-12-2016