Διαχείριση της Κατασκευής Τεχνικών Έργων

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔιαχείριση της Κατασκευής Τεχνικών Έργων / Management of Construction Projects
ΚωδικόςΔΔΤΕΥ05
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΠολιτικών Μηχανικών
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό, 3ος / Διδακτορικό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600001562

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔιαχείριση της Κατασκευής Τεχνικών Έργων
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600066266
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. ΔΔΤΕΥ05Γεώργιος Αρετούλης, Γλυκερία Καλφακάκου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Καμία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο σκοπός του μαθήματος είναι η απόκτηση γνώσεων στα αντικείμενα της διαχείρισης χρόνου και κόστους του έργου και του γραμμικού προγραμματισμού με έμφαση στα προβλήματα των τεχνικών έργων. Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση να: 1. Να κατανοούν την ορολογία και το περιεχόμενο των εννοιών του χρόνου και του κόστους του έργου 2. Να κατανοούν την ορολογία και το περιεχόμενο των εννοιών της κοστολόγησης του έργου 3. Να είναι σε θέση να εφαρμόζουν τεχνικές και μεθόδους για τον χρονικό προγραμματισμό του έργου με συμβατικές και καινοτόμες μεθόδους 4. Να μπορούν να κοστολογούν έργα και να διαμορφώνουν τις ανάλογες χρηματοροές 4. Να μπορούν να βελτιστοποιούν το χρόνο και το κόστος του έργου 5. Να μπορούν να βελτιστοποιούν και να εξομαλύνουν τη διάθεση πόρων στα έργα 6. Να μπορούν να εφαρμόζουν τις αρχές της δεδουλευμένης αξίας σε τεχνικά έργα
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΌΝΟΥ, ΡΑΒΔΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 2. ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑ ΚΛΑΔΟΥΣ 3. ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΡΓΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΕΡΓΩΝ 4. ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ (ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ) 5. ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΟΥ 6. ΓΡΑΜΜΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 6.1 ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΟΥ: ΓΡΑΜΜΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 6.2 ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΟΥ: Η ΜΕΘΟΔΟΣ SIMPLEX 7. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ - ΧΡΟΝΟΥ 8. ΜΕΘΟΔΟΣ MPM, ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΚΟΣΤΟΥΣ - ΧΡΟΝΟΥ 9. WBS, ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΕΙΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ 10. ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΗ ΑΞΙΑ
Λέξεις Κλειδιά
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ, ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ, ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ, ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Μέσω του διαδικτύου
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις1173,9
Εργαστηριακή Άσκηση301
Εξετάσεις30,1
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
21-12-2016