ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΙΙ / LANGUAGE MASTERY IΙ
ΚωδικόςΓλ1-102
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600006817

Πρόγραμμα Σπουδών: 2024-2025

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικόΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Ώρες Συνολικά52
Class ID
600067826
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. aΠασχαλίνα Γρούτκα
2. bΚαλλιόπη Ευσταθιάδη
3. cEdgar Joycey
4. dΔ Δημουλας
5. eΔ Δημουλας
6. fΚολωνα Μουταφιδου
7. gΔεσποινα Καλαϊτζιδου
8. hΚολωνα Μουταφιδου

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 4
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 417 (136)
ΗμερολόγιοΔευτέρα 09:00 έως 11:00
ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 108 (127)
ΗμερολόγιοΔευτέρα 11:00 έως 13:00
ΚτίριοΣχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας
ΌροφοςΙσόγειο
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 112 (111)
ΗμερολόγιοΔευτέρα 16:00 έως 18:00
ΚτίριοΣχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας
ΌροφοςΙσόγειο
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 112 (111)
ΗμερολόγιοΔευτέρα 18:00 έως 20:00
ΚτίριοΝέα πτέρυγα Φιλοσοφικής (Αναγνωστήριο)
ΌροφοςΥπόγειο 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 01 (139)
ΗμερολόγιοΔευτέρα 19:00 έως 21:00
ΚτίριοΝέα πτέρυγα Φιλοσοφικής (Αναγνωστήριο)
ΌροφοςΥπόγειο 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 01 (139)
ΗμερολόγιοΤρίτη 13:30 έως 15:30
ΚτίριοΝέα πτέρυγα Φιλοσοφικής (Αναγνωστήριο)
ΌροφοςΥπόγειο 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 01 (139)
ΗμερολόγιοΤρίτη 15:30 έως 17:30
ΚτίριοΝέα πτέρυγα Φιλοσοφικής (Αναγνωστήριο)
ΌροφοςΥπόγειο 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 01 (139)
ΗμερολόγιοΤρίτη 11:00 έως 13:00
ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 4
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 417 (136)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 09:00 έως 11:00
ΚτίριοΝέα πτέρυγα Φιλοσοφικής (Αναγνωστήριο)
ΌροφοςΥπόγειο 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 01 (139)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 11:00 έως 13:00
ΚτίριοΝέα πτέρυγα Φιλοσοφικής (Αναγνωστήριο)
ΌροφοςΥπόγειο 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 01 (139)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 16:00 έως 18:00
ΚτίριοΣχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας
ΌροφοςΥπόγειο 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 14 (105)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 15:30 έως 17:30
ΚτίριοΣχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας
ΌροφοςΥπόγειο 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 14 (105)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 13:30 έως 15:30
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Απαιτείται πολύ καλή χρήση της Αγγλικής γλώσσας και στις τέσσερις δεξιότητες, προκειμένου να γίνει περαιτέρω εμβάθυνση σε συγκεκριμένους τομείς όπως η ανάλυση διαφημίσεων, η κριτική γραφή κ.ά.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους φοιτητές/ήτριες να: •αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητες και τις στρατηγικές που απαιτούνται για αποτελεσματική μελέτη και μάθηση της Αγγλικής γλώσσας (με τη χρήση απαιτητικότερων κειμένων) •κατανοούν την οργάνωση κειμένων και τα κρυφά νοήματα •δουλεύουν αυτόνομα σε προβληματικές περιοχές •αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητες της ανάλυσης και της σύνθεσης μέσω της παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου (κυρίως λόγου που προϋποθέτει επιχειρηματολογία) •βελτιώσουν περαιτέρω την ικανότητα παραγωγής προφορικού λόγου (υποστηρίζοντας απόψεις πάνω σε αμφιλεγόμενα ζητήματα) •ενισχύσουν την ικανότητα παραγωγής γραπτού λόγου (γράφοντας εκθέσεις πάνω σε αμφιλεγόμενα ζητήματα, χρησιμοποιώντας τεκμηριωμένο λόγο) •γράφουν περιλήψεις άρθρων από εφημερίδες •αναλύουν διαφημίσεις •γίνουν πλήρως ανεξάρτητοι χρήστες της Αγγλικής γλώσσας
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Λέξεις Κλειδιά
κριτική γραφή, περιληπτικός λόγος, ανάλυσης διαφήμισης
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Blackboard
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Σεμινάρια20
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων20
Εκπόνηση μελέτης (project)35
Συγγραφή εργασίας / εργασιών35
Εξετάσεις40
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τελική γραπτή εξέταση: 60% του τελικού βαθμού Γραπτές εργασίες-πρόοδος: 20% του τελικού βαθμού Προφορική παρουσίαση-συμμετοχή στην τάξη: 20% του τελικού βαθμού
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Brannan, B. (2009). A writer's workshop: Crafting paragraphs, building essays (3rd ed.). Boston: McGraw-Hill Higher Education. Brown, H.D., Cohen, D.S. & O'Day, J. (1991). Challenges: A process approach to academic English. Englewood Cliffs, N.J.: Prentice Hall Regents. Cooper, S. & Patton, R. (1997). Writing logically, thinking critically. New York: Longman, 2nd ed. Frank, Marcella (1990). Writing as thinking: a guided process approach. Englewood Cliffs, N.J.: Prentice Hall. Graver, B.D. (1990). Advanced English Practice. Oxford: OUP. Greenall, S., & Swan, Μ. (1986). Effective Reading. Reading Skills for Advanced Students. Cambridge: CUP. Hedge, T. (2005). Writing (2nd ed.). Oxford: NY: OUP. Imhoof, M., & Hudson, Η. (1975). From Paragraph to Essay. London: Longman. Leech, G.N., & Svartvik, J. (1994). A Communicative grammar of English. London: Longman. Quirk, R., & Stein, G. (1990). English in use. Harlow: Longman. Swan, M., & Walter, C. (1997). How English Works: A grammar practice book with answers. Oxford: OUP. Trimmer, J.F. (1998). Writing with a purpose. Boston: Houghton Mifflin Co., 12th ed. White, R.V., & Arndt, V. (1991). Process writing. London; New York: Longman. The Longman Grammar of Contemporary English (with CD-Rom) Cambridge Advanced Learner’s Dictionary (with CD-Rom) Oxford Advanced Learner’s Dictionary (with CD-Rom) Macmillan English Dictionary for Advanced Learners (with CD-Rom) Cobuild Dictionary for Advanced Learners (with CD-Rom) A Student’s Grammar of the English language (formerly a University Grammar)
Τελευταία Επικαιροποίηση
06-02-2020