ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΙΙ / DIDACTICS OF TRACK AND FIELD ΙΙ
Κωδικός169
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΒασιλική Μάνου
Γνωστικό ΑντικείμενοΓΕΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΡΜΟΥ
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΜαθήματα ΤΕΦΑΑ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID400000407

Πρόγραμμα Σπουδών: Προπτυχικό Πρόγραμμα Σπουδών ΤΕΦΑΑ 2014-2015

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 289
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικά Εφαρμογής214

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600068680
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος της εκπαίδευσης οι φοιτητές-τριες θα πρέπει να γνωρίζουν: 1. Τους κανονισμούς διεξαγωγής των αγωνισμάτων, 2. Τη βασική τεχνική των αγωνισμάτων, 3. Τη μεθοδική διδασκαλία των αγωνισμάτων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ιστορική εξέλιξη των αγωνισμάτων δρόμων με εμπόδια, αλμάτων και ρίψεων. Ανάλυση της τεχνικής των δρόμων με εμπόδια, του άλματος σε ύψος, της δισκοβολίας και του ακοντισμού. Μεθοδική διδασκαλία των αγωνισμάτων προσαρμοσμένη στο επίπεδο ικανοτήτων μαθητών δημοτικού και γυμνασίου. Κανονισμοί διεξαγωγής των αγωνισμάτων.
Λέξεις Κλειδιά
εμπόδια, ύψος, δίσκος, ακόντιο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις502
Πρακτική (Τοποθέτηση)502
Σύνολο1004
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αναφέρονται στον οδηγό σπουδών του τμήματος
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
- Κέλλης Σ., Κοντονάσιος Ι., Μάνου Β., Πυλιανίδης Θ., Σαρασλανίδης Π. & Σούλας Δ. (2009). Κλασικός αθλητισμός στην εκπαίδευση και τον αθλητισμό.Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Salto - Καντζίδης Δ. & Παπαϊακώβου Γ. (2006). Κλασικός αθλητισμός για το σχολείο και το σύλλογο. Θεσσαλονίκη: Καντζίδης & Παπαϊακώβου
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
- Πανουτσακόπουλος Β., Κόλλιας Η.(2009)Κριτήρια αξιολόγησης της τεχνικής στον κλασικό αθλητισμό (2ο μέρος)
Τελευταία Επικαιροποίηση
22-10-2015