ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΙΙ / SPECIALTY OF SOCCER II
ΚωδικόςE11-499
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΘωμάς Μεταξάς
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID400000366

Πρόγραμμα Σπουδών: Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ΤΕΦΑΑ 2024-25

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΚύρια Ειδικότητα8416

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία12
Class ID
600068836
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Εκμάθηση των βασικών κατευθύνσεων για την οργάνωση και την πρακτική εφαρμογή της προπονητικής διαδικασίας στο άθλημα του ποδοσφαίρου, ιδιαίτερα στις αναπτυξιακές ηλικίες. Αξιολόγηση στο τέλος της προπόνησης και επίλυση των προβλημάτων με έμφαση στην σωστή καθοδήγηση. Επιπλέον, οι φοιτητές αναμένεται ότι στα πλαίσια του μαθήματος θα ενημερωθούν για τις τάσεις που επικρατούν στο σύγχρονο και τη σύγχρονη μεθοδολογική προσέγγιση της προπόνησης μέσω της θεωρίας και της πρακτικής εφαρμογής, να κατανοήσουν τους θεωρητικούς άξονες που συνδεόνται μετην προπονητική του ποδοσφαίρου (συμπληρωματικές επιστήμες), καθώς και τις ιδιαιτερότητες προσέγγισης των νέων στην παιδική ηλικία, και τέλος να συνδέσουν τη θεωρία με την πράξη, να εξοικειωθούν με το σχεδιασμό των προπονητικών προγραμμάτων - ασκησιολογίου και την οργάνωση των ακαδημιών ποδοσφαίρου και να εξασκηθούν σε μεθοδολογικά και πρακτικά ζητήματα που μπορεί να προκύψουν από την προπονητική διαδικασία.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Διδακτικές ενότητες: Διαλέξεις 1. Προγραμματισμός προπόνησης. 2. Αμυντική υποομαδική τακτική. 3. Η σημασία της προθέρμανσης στην προπόνηση και στον αγώνα. 4. Επιθετική υποομαδική τακτική. 5. Αθλητική ψυχολογία και Ποδόσφαιρο 6. Ο τερματοφύλακας - τακτική. 7. Ομαδική αμυντική τακτική. 8. «Διάβασμα» - Ανάλυση παιχνιδιού. 9. Καθοδήγηση της ομάδας. 10. Ανάλυση παιχνιδιού των μεγάλων διοργανώσεων-εξέλιξη των συστημάτων. 11. Μορφές συλλογικής επίθεσης. 12. Ομαδική επιθετική τακτική. 13. Κανονισμοί ποδοσφαίρου. Πρακτικό μέρος 1. Πρακτική - «κωουτσάρισμα» από τους φοιτητές. 2. Μεθοδική διδασκαλία της αμυντικής υποομαδικής τακτικής. 3. Προπόνηση τακτικής θέσεων. 4. Μεθοδική διδασκαλία της επιθετικής υποομαδικής τακτικής. 5. Πρακτική εφαρμογή μιας προπονητικής μονάδας από τους φοιτητές. 6. Ο τερματοφύλακας (τεχνική, τακτική). 7. Μεθοδική και πρακτική εφαρμογή των σύγχρονων αμυντικών συστημάτων. 8. Πρακτική εφαρμογή του πρέσινγκ. 9. Μεθοδική διδασκαλία της αντεπίθεσης. 10. Πρακτική των στημένων φάσεων (φάουλ, κόρνερ). 11. Μεθοδική διδασκαλία του παιχνιδιού από τα άκρα. 12. Μεθοδική και πρακτική εφαρμογή του ξεμαρκαρίσματος. 13. Πρακτική - «κωουτσάρισμα» από τους φοιτητές.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις100
Άσκηση Πεδίου150
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων75
Συγγραφή εργασίας / εργασιών75
Σύνολο400
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται με γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου και στην πράξη στο γήπεδο κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-09-2017