ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ / PSYCHOLOGY OF PHYSICAL EDUCATION AND PHYSICAL ACTIVITIES
ΚωδικόςΕΠ0191
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΒασίλειος Μπαρκούκης
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID400000601

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600068943
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα: 1. κατανοήσουν τις θεωρητικές προσεγγίσεις της φυσικής αγωγής και της φυσικής δραστηριότητας 2. μπορούν να εφαρμόσουν στην πράξη τα χαρακτηριστικά των θεωρητικών προσεγγίσεων 3. παράγουν ερευνητικά ερωτήματα στη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Εισαγωγή – Η σημασία της ψυχολογίας για τον εκπαιδευτικό και τον προπονητή 2. Φυσική αγωγή και φυσική δραστηριότητα 3. Ενίσχυση στη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα 4. Προτυποποίηση στη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα 5. Ηθική ανάπτυξη στη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα 6. Στόχοι επίτευξης στη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα 7. Παρακίνηση στη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα 8. Αυτοαντιλήψεις στη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα 9. Αποδόσεις αιτίων στη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα 10. Συναισθηματικές αντιδράσεις κατά τη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα 11. Φυσική δραστηριότητα και ενίσχυση του τρόπου ζωής 12. Σύνοψη διδακτικών ενοτήτων - Επανάληψη
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις281,1
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Σύνολο281,1
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εξέταση (100% του συνολικού βαθμού)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Blankeship, B.T. (2013). Ψυχολογία της διδασκαλίας τη φυσικής αγωγής: από τη θεωρία στην πράξη. Αθήνα. Εκδ. Ίων.
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-10-2019