ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ / SPORT CLUBS MANAGEMENT
ΚωδικόςΕΠ0233Κ
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΓεώργιος Τζέτζης
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600001289

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600068954
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• Έχει γνωρίσει και κατανοήσει τα βασικά και κρίσιμα χαρακτηριστικά των λειτουργικών του μάνατζμεντ, την σύνδεση τους με τους στόχους και τις αρχές των αθλητικών σωματείων. • Είναι σε θέση να αναλύσει την αθλητική αγορά και το εσωτερικό - εξωτερικό περιβάλλον της ώστε να μπορούν να συνθέσει τις πληροφορίες και να σχεδιάσει σωστά τη λειτουργία ενός υγιούς αθλητικού σωματείου ώς μια αθλητική επιχειρηματική μονάδα. • Μέσα από τις μελέτες περιπτώσεων και ασκήσεις εικονικών αθλητικών σωματείων εφόσον προσομοιωθούν οι πραγματικές συνθήκες, θα πρέπει να μάθε πώς θα επιλυθούν συχνά προβλήματα με τη εφαρμογή των θεωριών • Η διοργάνωση επισκέψεων σε αθλητικά σωματεία θα βοηθήσει ώστε να υπάρχει η σύνδεση της εκπαίδευσης – διδασκαλίας με την πράξη καθώς και της καλλιέργειας της ουσιαστικής επαφής των φοιτητών/τριών με τον κόσμο των αθλητικών σωματείων. • Τέλος η δημιουργία ενός πλάνου μάρκετινγκ και ενός πλάνου χορηγίας του αθλητικού σωματείου δίνει τη δυνατότητα αξιολόγησης της εφαρμοστικότητας αυτών
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Η αθλητική βιομηχανία και ο αθλητικός οργανισμός. 2. Το αθλητικό σωματείο 3. Τα χαρακτηριστικά των αθλητικών μάνατζερ 4. Τα χαρακτηριστικά των καινοτόμων αθλητικών προϊόντων/υπηρεσιών των αθλητικών σωματείων 5. Ο αθλητικός καταναλωτής 6. Στρατηγικός και λειτουργικός σχεδιασμός. Επίλυση προβλημάτων λήψη αποφάσεων 7. Οργάνωση και στελέχωση των λειτουργικών τμημάτων του αθλητικού σωματείου 8. Διοίκηση ηγεσία και έλεγχος του αθλητικού σωματείου 9. Ανάπτυξη και διοίκηση προσωπικού. Σχέσεις με γονείς και συνεργάτες 10. Το πλάνο μάρκετινγκ του αθλητικού σωματείου 11. Η επιχειρηματική χορηγία του αθλητικού σωματείου 12. Δημόσιες σχέσεις του αθλητικού σωματείου 13. Διαχείριση των αθλητικών εγκαταστάσεων και αθλητικών γεγονότων
Λέξεις Κλειδιά
αθλητικό μάνατζμεντ, αθλητικό μάρκετινγκ
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις251
Άσκηση Πεδίου251
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων251
Εκπόνηση μελέτης (project)251
Σύνολο1004
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση μελέτης βιβλιογραφίας Αξιολόγηση εργασίας project Γραπτή τελική αξιολόγηση
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
• Υλικό που έχει αναπτυχθεί στο elearning • Mullin, B. J., Hardy, S., & Sutton, W. A. (2000). Sport Marketing. Champaign IL: Human Kinetics • Robinson, M. (2010) Sport Club Management. Champaign IL: Human Kinetics
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-06-2017