ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ / Management of Recreation Programs
ΚωδικόςΝ511
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΚωνσταντίνος Αλεξανδρής
Γνωστικό ΑντικείμενοΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600000166

Πρόγραμμα Σπουδών: ΔΠΜΣ-2016-ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ-ΘΕΣ/ΚΗ-ΣΕΡΡΕΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 9
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογή της Άλλης ΚατεύθυνσηςΕαρινό-10
ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΥποχρ. Κατ΄ Επιλογήν ΚατεύθυνσηςΕαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600069548
Τύπος Μαθήματος
  • Γενικών Γνώσεων
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα θα καλύψει τις βασικές αρχές οργάνωσης, διαχείρισης και μάρκετινγκ προγραμμάτων αναψυχής. Θα καλυφτούν επίσης μια ποικιλία εξειδικευμένων θεμάτων όπως η εκτίμηση της ποιότητας των προγραμμάτων, η εφαρμογή των αρχών καταναλωτικής συμπεριφοράς στο μάρκετινγκ των προγραμμάτων αναψυχής, και ο σχεδιασμός χορηγικών προγραμμάτων Με το πέρας του μαθήματος οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση να: • Να εφαρμόσουν βασικές αρχές μάνατζμεντ στην οργάνωση προγραμμάτων αναψυχής • Να εφαρμόσουν βασικές αρχές μάρκετινγκ στην προώθηση προγραμμάτων αναψυχής • Να κατανοήσουν μοντέλα αθλητικής συμμετοχής • Να κατανοήσουν την αξία της έρευνας στον χώρο της καταναλωτικής συμπεριφοράς και την εφαρμογή τους • Να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν μοντέλα εκτίμησης των αθλητικών υπηρεσιών • Να καταρτίσουν πλάνα μάρκετινγκ οργανισμών προώθηση προγραμμάτων αναψυχής • Να κατανοήσουν τις βασικές αρχές ανάπτυξης χορηγικών προγραμμάτων
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αθλητική Αναψυχή –Τάσεις • Περιγραφή της αθλητικής αγοράς • Τάσεις • Μοντέλα Αθλητικής Αναψυχής • Κοινωνικό-οικονομικό • Ψυχολογικό • Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ των Προγραμμάτων • Τμηματοποίηση • Εφαρμογές • Το Περιβάλλον των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής • Εξωτερικό Περιβάλλον • Εσωτερικό Περιβάλλον • Το Μίγμα Μάρκετινγκ • Στοιχεία του Μίγματος • Εφαρμογές • Λειτουργικό Μάνατζμεντ / Επικοινωνία • Τμηματοποίηση • Κανάλια επικοινωνίας • Σχεδιασμός Προγραμμάτων • Στρατηγικά ζητήματα • Εφαρμογές • Ανάπτυξη Πλάνων Μάρκετινγκ • Στάδια πλάνου • Εφαρμογες • Εκτίμηση της Ποιότητας των Προγραμμάτων • Ορισμοί εννοιών • Μοντέλα ποιότητας • Σχεδιασμός Χορηγικών Προγραμμάτων • Αρχές ανάπτυξης πλάνων • Εφαρμογές • Παρουσιάσεις Εργασιών • Παρουσιάσεις Εργασιών
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις25010
Σεμινάρια
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Εκπόνηση μελέτης (project)
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Σύνολο25010
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή Τελικη Εξέταση (50%) Ατομική εργασία (50%)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Αλεξανδρής Κ. (2011). Αρχές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Οργανισμών και Επιχειρήσεων Αθλητισμού και Αναψυχής Zeithaml, V. A., & Bitner, M.J. (2010). Services marketing: Integrating customer focus across the firm. New York: McGraw-Hill Alexandris, K., Funk, D., Pritchard, M. (2011). The Impact of constraints on motivation, activity attachment and skier intentions to continue. Journal of Leisure Research, 43, 56-79. Casper, J. M., Bocarro, J.N., & Kanters, M.A. & Floyd, M.F. (2011). Measurement Propertis of Constraints to Sport Participation: A Psychometric Examination with middle-School Adolescents. Leisure Sciences, 33(1), 1-20. Beaton, A., Funk, D., Ridinger, L. and Jordan, J. (2011) “Sport involvement: A conceptual and empirical analysis”, Sport Management Review, Vol.14, pp. 126-140 Liu, Yi-De, Taylor, P., & Shibli, S. (2010). Utilizing importance data to identify customer segments for English public sport facilities. In K. Alexandris (Ed), Performance Measurement and Leisure Management, London: Routledge Alexandris, K., Douka, S., Papadopoulos, P., Kaltsatou A. (2008) Testing the Role of Service Quality on the Development of Brand Associations and Brand Loyalty. Managing Service Quality, 18, 239-255 Alexandris, K., Douka, S., Bakaloumi, S., Tsaousi, E. (2008). The influence of spectators’ attitudes on sponsorship awareness: a study in three different leisure settings. Managing Leisure: An International Journal, 1-3, 13 1.
Τελευταία Επικαιροποίηση
20-06-2017