ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΣΚΗΣΗΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΣΚΗΣΗΣ / Planning and Evaluation of exercise programs
ΚωδικόςΝ513
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΒασιλική Μάνου
Γνωστικό ΑντικείμενοΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600000168

Πρόγραμμα Σπουδών: ΔΠΜΣ-2016-ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ-ΘΕΣ/ΚΗ-ΣΕΡΡΕΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 9
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογή της Άλλης ΚατεύθυνσηςΕαρινό-10
ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΥποχρ. Κατ΄ Επιλογήν ΚατεύθυνσηςΕαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΣΚΗΣΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600069550
Τύπος Μαθήματος
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την ολοκλήρωση της φοίτησης στο συγκεκριμένο μάθημα, οι φοιτητές/τριες θα: • μπορούν να σχεδιάζουν προγράμματα άσκησης για τη βελτίωση της δύναμης • μπορούν να σχεδιάζουν προγράμματα άσκησης για τη βελτίωση της αντοχής • μπορούν να σχεδιάζουν προγράμματα άσκησης για τη διατήρηση και τη βελτίωση της υγείας • μπορούν να σχεδιάζουν προγράμματα άσκησης για παιδιά, ενήλικες και ηλικιωμένους • έχουν αποκτήσει τις βασικές γνώσεις για την αξιολόγηση και καθοδήγηση της προπόνησης.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Ανάπτυξη Φυσικής Κατάστασης σε ελεύθερα αθλούμενους ή στον αθλητισμό αναψυχής. 2. Ανάπτυξη Δύναμης. 3. Ανάπτυξη Αντοχής. 4. Ανάπτυξη Κινητικότητας. 5. Αξιολόγηση – Καθοδήγηση – Ρύθμιση της προπονητικής διαδικασίας. 6. Αξιολόγηση των ικανοτήτων της φυσικής κατάστασης σε ελεύθερα αθλόύμενους Ι. 7. Αξιολόγηση των ικανοτήτων της φυσικής κατάστασης σε ελεύθερα αθλόύμενους ΙΙ. 8. Εργαστηριακή αξιολόγηση. 9. Σχεδιασμός προγραμμάτων άσκησης για παιδιά. 10. Σχεδιασμός προγραμμάτων άσκησης για ενήλικες. 11. Σχεδιασμός προγραμμάτων άσκησης για ηλικιωμένους. 12. Εργασίες φοιτητών στη δύναμη. 13. Εργασίες φοιτητών στην αντοχή και σε άλλα θέματα.
Λέξεις Κλειδιά
Άσκηση, φυσική δραστηριότητα, ενήλικες, παιδιά, ηλικιωμένοι
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις331,3
Εργαστηριακή Άσκηση60,2
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων502
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων100,4
Εκπόνηση μελέτης (project)753
Συγγραφή εργασίας / εργασιών753
Σύνολο24910,0
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Σχεδιασμός προγράμματος άσκησης (40%) Εκπόνηση εργασίας (20%) Εκπόνηση ανασκοπικής εργασίας (40%)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
http://www.phed.auth.gr/etefaa/mod/resource/view.php?id=1311 http://www.athlisigiaolous.gr/uploads/Odigos%20ylopoiisis%20PAGO.pdf www.exerciseforhealth.gr/uploads/Book.pdf
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-06-2015