ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ / Developmental psychology
ΚωδικόςΝ532
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΧαράλαμπος Τσορμπατζούδης
Γνωστικό ΑντικείμενοΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600000177

Πρόγραμμα Σπουδών: ΔΠΜΣ-2016-ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ-ΘΕΣ/ΚΗ-ΣΕΡΡΕΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 2
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογή της Άλλης ΚατεύθυνσηςΕαρινό-10
ΣΧΟΛΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗΥποχρ. Κατ΄ Επιλογήν ΚατεύθυνσηςΕαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΞΕΛΙΚΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600069554
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση αφενός να κατανοήσουν ζητήματα που τίθενται σχετικά με την ανάπτυξη του παιδιού και γενικότερα του ανθρώπου και αφετέρου να σχεδιάσουν και να εκπονήσουν ερευνητικές μελέτες. Αναμένεται ότι οι φοιτητές/τριες θα οργανώσουν συστηματικά τις γνώσεις τους πάνω σε ζητήματα γνωστικής, συναισθηματικής, ηθικής και κινητικής ανάπτυξης.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Τα θεμέλια της ανάπτυξης Κληρονομικότητα, περιβάλλον και συμπεριφορά Κινητικές δεξιότητες και αντιληπτικές ικανότητες Η πορεία της σωματικής ανάπτυξης και οι παράγοντες που την καθορίζουν Οι προσεγγίσεις του Piaget και του Vygotsky για τη γνωστική και γλωσσική ανάπτυξη Η προσωπικότητα και η κοινωνική ανάπτυξη Η ηθική και η συναισθηματική ανάπτυξη Ταυτότητα του φύλου Οικογένεια και κοινωνικοποίηση Ο ρόλος των συνομηλίκων στην κοινωνικοποίηση Μέσα μαζικής ενημέρωσης και κοινωνικοποίηση Παιχνίδι και κοινωνονικοποίηση Ανακεφαλαίωση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,6
Σεμινάρια110,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων502
Εκπόνηση μελέτης (project)753
Συγγραφή εργασίας / εργασιών753
Σύνολο25010
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Berg, L. (2015). Ανάπτυξη του παιδιού. ΑΘήνα: ΙΩΝ. Lightfoot, C., Cole, M., & Cole, S. (1014). Η ανάπτυξη των παιδιών. Αθήνα: Gutenberg. Shaffer, D. (2004). Εξελικτική Ψυχολογία. Αθήνα: ΙΩΝ. Salkind, N. (2004). Εισαγωγή στις θεωρίες της ανθρώπινης ανάπτυξης. Αθήνα: Πατάκης.
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-07-2015