ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Ι ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Η' ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η' ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Ι ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Η' ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η' ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ / Practicum I in special education or general and inclusive education for students with disabilities or with special educational needs
ΚωδικόςΝ583
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΒασίλειος Τσιμάρας
Γνωστικό ΑντικείμενοΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013069

Πρόγραμμα Σπουδών: ΔΠΜΣ-2016-ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ-ΘΕΣ/ΚΗ-ΣΕΡΡΕΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 17
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογή της Άλλης ΚατεύθυνσηςΕαρινό-10
ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝΥποχρ. Κατ΄ Επιλογήν ΚατεύθυνσηςΕαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Ι ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Η' ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η' ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600069567
Κατηγορία Μαθήματος
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, ο/η φοιτητής/τρια θα είναι ικανός/ή να: • αξιολογεί το επίπεδο λειτουργικότητας και, ιδιαίτερα, το κινητικό μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες • ταξινομεί τις ασκήσεις, το παιχνίδι και τα αθλήματα ανάλογα με το λειτουργικό επίπεδο των μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με στόχο την παρέμβαση • σχεδιάζει και να εφαρμόζει εξατομικευμένα και ομαδικά προγράμματα άσκησης για την ανάπτυξη, βελτίωση και αποκατάσταση των φυσικών και κινητικών ικανοτήτων των μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με απώτερο στόχο την προαγωγή της υγείας τους, την κοινωνική ένταξη και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. • συνεργάζεται με τους συμφοιτητές/τριες του/της για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων άσκησης για μαθητές με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Θεματολογία 1η διάλεξη (Δια Ζώσης): Επιστημονική καθοδήγηση, υποστήριξη και ανατροφοδότηση των φοιτητών/τριών σχετικά με την πρακτική άσκηση στο σχολικό περιβάλλον. 2η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 3η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 4η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 5η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 6η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 7η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 8η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 9η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 10η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 11η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 12η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 13η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Λέξεις Κλειδιά
Πρακτική άσκηση, αναπηρία, σχολικό περιβάλλον, προσαρμοσμένη φυσική αγωγή, ψυχοκινητική αγωγή
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις30,1
Άσκηση Πεδίου361,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων612,4
Συγγραφή εργασίας / εργασιών1506
Σύνολο25010
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση των φοιτητών περιλαμβάνει: 1. Γραπτή εργασία 2. Σχεδιασμό και εφαρμογή προγραμμάτων προσαρμοσμένης φυσικής αγωγής σε μαθητές με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-10-2019