Σεμινάρια στη Γλωσσολογία

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣεμινάρια στη Γλωσσολογία / Seminars in Linguistics
ΚωδικόςΓλ 527
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004010

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2016-2017

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΓλωσσολογίαΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-7,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣεμινάρια στη Γλωσσολογία
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Class ID
600072455
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
- έκθεση σε ποικιλία εμπειρικών δεδομένων - εφαρμογή δεδομένων για τη διαμόρφωση και στήριξη θεωρητικών ιδεών - εξοικείωση με τη χρήση πειραματικών μεθόδων για τους σκοπούς της θεωρητικής γλωσσολογίας
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα πραγματεύεται τη σχέση ανάμεσα στα γλωσσικά δεδομένα και την κατασκευή θεωριών. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει πως οξυδερκείς παρατηρήσεις βασισμένες σε δεδομένα μπορούν να διαμορφώσουν και να προάγουν τη γλωσσολογική θεωρία. Εξαιτίας της βαρύτητας που δίνεται στα εμπειρικά δεδομένα, οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να διαπιστώσουν πως οι θεωρίες ελέγχονται απέναντι στα δεδομένα, αλλά και πως τα ίδια τα δεδομένα μπορούν να επιλύσουν θεωρητικές διαφωνίες. Υπό εξέταση είναι: (α) νέα δεδομένα, π.χ. ευρήματα από τεχνητές γλώσσες ή επινοημένες λέξεις, (β) πειραματικά δεδομένα, όπως προκύπτουν από την ψυχογλωσσολογική έρευνα, ή (γ) δεδομένα που δεν είχαν τύχει παρατήρησης στο παρελθόν ή αντιμετωπίζονται με νέο τρόπο λόγω των επιστημονικών εξελίξεων.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών128.24,7
Σύνολο206.27,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-04-2016