Θέματα Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΘέματα Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας / Issues in Applied Linguistics
ΚωδικόςΕΔΞΓ 521
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004033

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2016-2017

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Εκμάθηση και Διδασκαλία Ξένης ΓλώσσαςΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-7,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΘέματα Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Class ID
600072516
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Καλή γνώση των επιλεγμένων θεμάτων του μαθήματος Ικανότητα ανάλυσης και κριτικής θεωριών και δεδομένων που αφορούν τα θέματα του μαθήματος
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Eπιλεγμένα θέματα εφαρμοσμένης γλωσσολογίας, όπως: ανάλυση συνομιλίας διεπίδραση στην τάξη Γ2 θέματα γλωσσικής παιδαγωγικής ανάλυση ακαδημαϊκού λόγου επίδραση πολιτισμικών παραγόντων στη διδασκαλία και εκμάθηση Γ2, γλώσσα και ταυτότητα
Λέξεις Κλειδιά
επιλογή θεμάτων, ανάλυση συνομιλίας Γ2, ακαδημαϊκός λόγος, πολιτισμικές επιδράσεις στη Γ2
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
elearning email
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών128.14,7
Σύνολο206.17,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Bella, S. (2014) A contrastive study of apologies performed by Greek native speakers and English learners of Greek as a foreign language. Pragmatics 24.4: 679-713 Bella, S., M. Sifianou & A. Tzanne (2015) Teaching politeness? In B. Pizziconi & M. Locher (eds.), Teaching and Learning (Im)politeness. Berlin: Mouton de Gruyter, 23-52. Celce-Murcia, M,. & Olshtain, E. (2000). "Discourse and context in language teaching." New York: Cambridge University Press. Ellis, N. C. and D. Larsen Freeman. 2006b. "Language emergence: Implications for Applied Linguistics (Introduction to the Special Issue)." Applied Linguistics 27(4):558-589. Kasper, G., & Roever, C. (2005). Pragmatics in second language learning. In E. Hinkel (Ed.), Handbook of research in second language learning and teaching (pp. 317–334). Mahwah, NJ: Erlbaum. McCarthy, M., & Carter, R. (1994). "Language as discourse: Perspectives for language teachers." New York: Longman. Riggenbach, H. (1999). "Discourse analysis in the language classroom: Volume 1. The spoken language." Ann Arbor, MI: University of Michigan Press. Soler, A., & Martínez-Flor, A. (Eds.) (2009). Investigating pragmatics in foreign language learning, teaching, and testing. Bristol: Multilingual Matters.
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-04-2016