Δίγλωσση Εκπαίδευση

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔίγλωσση Εκπαίδευση / Bilingual Education
ΚωδικόςΕΔΞΓ 568
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004038

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2016-2017

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Εκμάθηση και Διδασκαλία Ξένης ΓλώσσαςΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-7,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔίγλωσση Εκπαίδευση
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Class ID
600072863
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Καλή γνώση των επιλεγμένων θεμάτων του μαθήματος Ικανότητα ανάλυσης και κριτικής θεωριών, ζητημάτων και δεδομένων που αφορούν τα θέματα του μαθήματος
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αφορά τη δίγλωσση εκπαίδευση: Τύποι δίγλωσσης εκπαίδευσης, (π.χ. πλήρης / μερική εμβύθιση, ρόλοι και συνεργασία μεταξύ των καθηγητών γλώσσας και των καθηγητών άλλων ειδικοτήτων, δίγλωσσα ζητήματα εκπαίδευσης (αξιολόγηση και ειδικές ανάγκες), βασική εκπαίδευση και διγραμματισμός στην τάξη, πολιτικές δίγλωσσης εκπαίδευσης.
Λέξεις Κλειδιά
Τύποι δίγλωσσης εκπαίδευσης, διγραμματισμός, ρόλοι εκπαιδευτικών γλώσσας, προβλήματα και πολιτικές στην δίγλωσση εκπαίδευση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
elearning email
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών128.14,7
Σύνολο206.17,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Blackledge, A., Ed. (1994). Teaching Bilingual Children. Staffordshire, England, Trentham Books Limited. Baker, C. (2001) Foundations of Bilingual Education and Bilingualism. Clevendon: Multilingual Matters. Bhatia, T. K. & Ritchie, W. (2006) The Handbook of Bilingualism. London: Blackwell. Clegg J. (1999) “Task Design in the Bilingual Secondary School.” Learning through a Foreign Language: Models, Methods, and Outcomes. Ed. J. Masih. London: Centre for Information on Language Teaching Research. Coyle, D.; Hood, P. & Marsh, D. (2010) CLIL. Cambridge: Cambridge University Press. Dafouz, E. & Guerini, M. C. (eds.) (2009) CLIL across Educational Levels. Madrid: Richmond / Santillana. García, O. & Baker, C. (eds.) (2007) Bilingual Education. An Introductory Reader. Clevendon: Multilingual Matters. Harmers, J., and M. H. A. Blanc (2000) Bilinguality and Bilingualism. 2nd ed. Cambridge: Cambridge UP. Lasagabaster, D. & Ruiz de Zarobe, Y. (eds.) (2010) CLIL in Spain. Implementation, Results and Teacher Training. Newcastle: Cambridge Scholars. Snow, M. A., and D. M. Brinton (1997) The Content-Based Classroom. New York: Longman.
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-04-2016