Σχεδιασμός και Αξιολόγηση Διδακτικού Υλικού

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣχεδιασμός και Αξιολόγηση Διδακτικού Υλικού / Design and Evaluation of Teaching Materials
ΚωδικόςΕΔΞΓ 573
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004041

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2016-2017

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Εκμάθηση και Διδασκαλία Ξένης ΓλώσσαςΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-7,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣχεδιασμός και Αξιολόγηση Διδακτικού Υλικού
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Class ID
600072865
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
-μαθαίνουν να αξιολογούν και να επιλέγουν με βάση συγκεκριμένα κριτήρια το υλικό που σχεδιάζεται για τους μαθητές - είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να οργανώνουν κατάλληλο υλικό για τη διδασκαλία -αναπτύσσουν δεξιότητες για την επιλογή , την αξιολόγηση και το σχεδιασμό εκπαιδευτικού υλικού -είναι σε θέση να προγραμματίσουν και να οργανώσουν κατάλληλο υλικό για τη διδασκαλία -κατανοούν μια ποικιλία τεχνικών για την αξιολόγηση υλικών -αποκτούν την ικανότητα να διαφοροποιούν το υλικό τους
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα καλύπτει τις τεχνικές και τις αρχές για την αξιολόγηση των υλικών . Εκπαιδεύει τους μαθητές να προσαρμόσουν τα υλικά σε μια ποικιλία από τρόπους και να επινοήσουν τα κείμενα και τα καθήκοντα για τη συμπλήρωση δημοσιευμένο υλικό , υπό το φως της τρέχουσας έρευνας για την αξιολόγηση και το σχεδιασμό των υλικών EFL . Εξετάζει τρόπους για την συμμετοχή των μαθητών στην αξιολόγηση και το σχεδιασμό υλικών .
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις782,8
Εκπόνηση μελέτης (project)128.14,7
Σύνολο206.17,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτές εξετάσεις και δημιουργία υλικού.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Allwright, R.L. (1981) What do we want teaching materials for? ELTJ. 36/1. Grant, N. (1987) Making the most of your textbook. London: Longman. Green, K. (2004) Enhancing a Differentiated Curriculum Through the Use of Thinking Strategies. VAGTC 14/2. Hewings, M. (1991) The interpretation of illustrations in ELT materials. ELTJ. 45/3. Hutchison, T. and Torres, E. (1994) The textbook as agent of change. ELTJ, 48/4. Johnson, K. (2003) Designing Language Teaching Tasks. Basingstoke: Palgrave Leach, R. and Deason, P. (1992) Making, Using and Adapting materials. Cambridge: National Extension College. McGrath, I. (2002) Materials Evaluation and Design for Language Teaching. Edinburgh: Edinburgh University Press Ltd. O’Neill, R. (1982) Why use textbooks? ELTJ. 36/2. Sheldon, L. (1988) Evaluating ELT textbooks and materials. ELTJ. 42/4. Tomlinson, B. (1998) Materials Development in Language Teaching. (ed) Cambridge: Cambridge University Press.
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-04-2016