Σχεδιασμός Αναλυτικού Προγράμματος Διδασκαλίας

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣχεδιασμός Αναλυτικού Προγράμματος Διδασκαλίας / Syllabus Design
ΚωδικόςΕΔΞΓ 575
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004076

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2016-2017

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Εκμάθηση και Διδασκαλία Ξένης ΓλώσσαςΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-7,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣχεδιασμός Αναλυτικού Προγράμματος Διδασκαλίας
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Class ID
600072866
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Όι φοιτητές θα κατανοήσουν τα βασικά στοιχεία ενός αναλυτικού προγράμματος μπορούν να σχεδιάσουν ένα αναλυτικό πρόγραμμα μπορούν να προσαρμόσουν το αναλυτικό πρόγραμμα στις ανάγκες τις τάξεις τους
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Πραγματοποιείται επισκόπηση διαφόρων αναλυτικων προγραμματων που σχεδιαστηκαν και εφαρμοστηκαν στη διδασκαλια της αγγλικησ ως ξένης γλώσσας προκειμένου να κατανοηθούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των αναλυτικών προγραμμάτων και να διερευνηθούν οι λόγοι που οδήγησαν στην τελική μορφή τους.
Λέξεις Κλειδιά
αναλυτικό πρόγραμμα, βασικά στοιχεία, ανάγκες
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών128.24,7
Σύνολο206.27,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συμμετοχή και παρουσίαση εργασίας στην τάξη, γραπτή εργασία
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Everhart, Deborah. “Learner-Centered Arthurian Course Design.” Arthuriana 15.4 (Winter 2005): 24-36. Grunert, Judith. The Course Syllabus: A Learning-Centered Approach. Boston: Anker Publishing, 1997. McMahon, Joan D. and Marj Ashcroft. “Creating an Effective Online Syllabus.” http://www.mdfaconline.org/modules/module_a10/module_a10.html McManus, Dean A. Leaving the Lectern: Cooperative Learning and the Critical First Days of Students Working in Groups. Boston: Anker Publishing, 2005. Mihram, Danielle. “Creating an Objective-based Syllabus.” http://www.usc.edu/programs/cet/private/pdfs/usc/syllabuscreatesep04.pdf Richards, Sylvie L. F. “The Interactive Syllabus: A Resource-Based, Constructivist Approach to Learning.” Educause 2001. http://www.educause.edu/librarydetailpage/666?id=edu01108 Waterhouse, Shirley. The Power of eLearning: The Essential Guide for Teaching in the Digital Age. New York: Pearson Education, 2005. Weimer, Maryellen. Learner-Centered Teaching: Five Key Changes to Practice. San Francisco: Jossey-Bass, 2002. Windham, Scott. “Using an Interactive Syllabus to Improve Teaching and Learning.” Educause Southeast Regional Conferences 2005. http://www.educause.edu/LibraryDetailPage/666?ID=SER0557
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-04-2016