Μέτρηση Επίδοσης στη Δεύτερη/Ξένη Γλώσσα

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜέτρηση Επίδοσης στη Δεύτερη/Ξένη Γλώσσα / Measuring Second/Foreign Language Language Performance
ΚωδικόςΕΔΞΓ 578
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004044

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2016-2017

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Εκμάθηση και Διδασκαλία Ξένης ΓλώσσαςΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-7,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜέτρηση Επίδοσης στη Δεύτερη/Ξένη Γλώσσα
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Class ID
600072869
Τύπος Μαθήματος
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
( Α) η εξοικείωση των φοιτητών με τα διάφορα είδη των τεστ ( Β) επιμόρφωση σχετικά με τα τεστ για δεξιότητες, το λεξιλόγιο και τη γραμματική ( Γ ) εξοικείωση με τα στάδια της κατασκευής ενός καλού τεστ ( Δ ) επιμόρφωση σχετικά με τα είδη των εναλλακτικών αξιολόγησης ( π.χ. portfolio , hmerol;ogio , conferencing , αυτοαξιολόγηση κλπ )
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ο σκοπός αυτού του μαθήματος είναι να εισαγάγει τους φοιτητές σε θέματα που σχετίζονται με το σχεδιασμό των τεστ ανάλογα με την προσέγγιση και τον σκοπό τους. Πιο συγκεκριμένα, θα αναδείξουμε τη σύνδεση μεταξύ τεστ και διδασκαλίας και θα γλινει συζήτηση σχετικά με τη χρήση των διαφόρων τύπων των εξετάσεων για σκοπούς τάξη. Οι μαθητές θα εισαχθούν θεμελιώδεις έννοιες, όπως η εγκυρότητα και την αξιοπιστία ενός τεστ και θα ενημερωθούν σχετικά με τις τεχνικές και τις διαδικασίες που χρησιμοποιούνται στο σχεδιασμό και την αξιολόγηση των τεστ και των αποτελεσμάτων της δοκιμής (ανάλυση στοιχείων, επίπεδο δυσκολίας , κλπ )
Λέξεις Κλειδιά
αξιολόγηση, εγκυρότητα, αξιοπιστία, εναλλακτική αξιολόγησ
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις782,8
Εκπόνηση μελέτης (project)128.14,7
Σύνολο206.17,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εργασία και παρουσίαση
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Hughes, A. (1989). Testing for language teachers. Cambridge: Cambridge University Press.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Alderson, J., C. Clapham and D. Wall. (1995). Language test construction and evaluation. Cambridge University Press. Bachman, L. F. & Palmer, A. S. (1996). Language testing in practice. Oxford: Oxford University Press.Brown, J.D. (1988). Understanding research in second language learning. Cambridge: Cambridge University Press. Baker, D. (1989). Language testing. Great Britain: Edward Arnold. Efstathiadis, E. (1993). Assessment and evaluation of language performance. Thessaloniki: University Studio Press. Fulcher, G., Davidson, F. & Kemp, J. (2011). "Effective rating scale development for speaking tests: Performance Decision Trees." Language Testing 28, 1, 5 - 29. Fulcher, G. (2008). "Assessing Language Quality". In Shohamy, E. (Ed.) Language Testing and Assessment. Vol. 7, Encyclopedia of Language and Education. New York: Springer Publishers, 157 - 176. Fulcher, G. (2007). "Evaluating quality in second language performance tests." English Language Assessment 1, 3 - 19. Genesee, F. & J. Upshur (1996). Classroom-based evaluation in second language education. Cambridge: Cambridge University Press. Harmer, J. (2001). The practice of English language teaching. England: Pearson Education Limited. Heaton, J.B. (1990). Classroom Testing. London: Longman. Hughes, A. and D. Porter. (ed.) (1983). Current developments in language testing. London: Academic Press. Oller, J. (1979). Language tests at school. Great Britain: Longman Oller, J. (ed.) (1983). Issues in language testing research. Rowley, Mass.: Newbury House. Shohamy, E. (2001) The power of tests: A critical perspective on the uses of language tests.London:Longman Underhill, N. (1987). Testing spoken language. Cambridge: Cambridge University Press. Ur, P. (1996). A course in language teaching. Cambridge: Cambridge University Press. Weir, C. (1993). Understanding and developing language tests. Hemel Hempstead: Prentice Hall International.
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-04-2016