Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕκπαίδευση Εκπαιδευτικών / Teacher Education
ΚωδικόςΕΔΞΓ 582
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004046

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2016-2017

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Εκμάθηση και Διδασκαλία Ξένης ΓλώσσαςΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-7,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕκπαίδευση Εκπαιδευτικών
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Class ID
600072872
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
- θα ενημερωθούν για τα διάφορα μοντέλα επιμόρφωσης, - θα εμπλακούν σε διαδικασίες αναστοχασμού, - θα έχουν την ικανότητα να αξιολογήσουν προγράμματα επιμόρφωσης
Γενικές Ικανότητες
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα στοχεύει στη συνειδητοποίηση της σημασίας της δια βίου επιμόρφωσης σε θέματα διδακτικής, μεθοδολογίας και μάθησης. Συζητείται η διαφορά ανάμεσα στην κατάρτιση σε διδακτικές τεχνικές και στην εκπαίδευση που στοχεύει στην συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη των καθηγητών με στόχο την αυτοπραγμάτωσή τους.
Λέξεις Κλειδιά
training, teacher, education,
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις782,8
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων128.14,7
Σύνολο206.17,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτές εξετάσεις
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Guskey T.R. (2002), «Professional Development and Teacher Change», Teachers and Teaching: Theory and Practice 8. 3‐4, 381‐391. MacBeath J. ‐ Schratz M. (2000), Self‐evaluation in European School. A Story of Change, London‐ N.Y. MacBeath J. ‐ Mortimore P. (2001), Improving School Effectiveness, Open University Press, Great Britain. MacBeath J. ‐ McGlynn A. (2002), Self‐evaluation – What’s in it for School, London‐N.Y. Olson J. (1985), «Changing our Ideas about Teaching», Canadian Journal of Education 10, 297 – 307.
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-04-2016