Εκμάθηση και Διδασκαλία με Χρήση Τεχνολογίας

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕκμάθηση και Διδασκαλία με Χρήση Τεχνολογίας / Learning and Teaching with Technology
ΚωδικόςΕΚΠ 511
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004056

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2016-2017

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Γλώσσα, Λογοτεχνία και Ψηφιακά Μέσα στην ΕκπαίδευσηΥποχρεωτικόΧειμερινό/Εαρινό-7,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕκμάθηση και Διδασκαλία με Χρήση Τεχνολογίας
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Class ID
600072877
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΕΚΠ 593 Μέθοδοι Έρευνας
  • ΕΚΠ 511 Εκμάθηση και Διδασκαλία με Χρήση Τεχνολογίας
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές αναμένεται να αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με την επιλογή και χρήση ενός εύρους τεχνολογικών εργαλείων για διαφορετικές ομάδες μαθητών και γλωσσικών επιπέδων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα στοχεύει στην ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων σχετικά με τη διαθέσιμη τεχνολογία για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας. Η τεχνολογία καλύπτει ένα εύρος εργαλείων από τα λογισμικά και τα τάμπλετ μέχρι τις πλατφόρμες x-box οι οποίες δημιουργούν εικονικά περιβάλλοντα μάθησης. Η επιλογή του κατάλληλου εργαλείου εξαρτάται από τον διδακτικό και μαθησιακό στόχο. Το μάθημα θα δώσει την ευκαιρία στους φοιτητές να εξοικειωθούν με ένα μεγάλο εύρος τέτοιων τεχνολογικών εργαλείων και με τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να τα αξιοποιήσουν για την επίτευξη καλύτερων μαθησιακών αποτελεσμάτων στην ξενόγλωσση τάξη.
Λέξεις Κλειδιά
ICT, technology in education
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Podcast
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
H διδασκαλία του συγκεκριμένου μαθήματος πραγματοποιείται αποκλειστικά σε εργαστήριο Η/Υ όπου οι φοιτητές έχουν άμεση πρόσβαση στους υπολογιστές προκειμένου να χρησιμοποιήσουν διάφορα εκπαιδευτικά εργαλεία. Το υλικό και οι διαλέξεις ανεβαίνουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα elearning ενώ η επικοινωνία με τους φοιτητές γίνεται μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Εργαστηριακή Άσκηση782,8
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων128.14,7
Σύνολο206.17,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι φοιτητές αξιολογούνται με βάση την ικανότητά τους να εξοικειωθούν και να χρησιμοποιήσουν επιτυχώς εκπαιδευτικά εργαλεία για τον σχεδιασμό και τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού. Συγκεκριμένα, η διαμορφωτική αξιολόγηση βασίζεται στην ικανότητά τους να χρησιμοποιήσουν μία ποικιλία τεχνολογικών εργαλείων προκειμένου να δημιουργήσουν εκπαιδευτικό υλικό για συγκεκριμένη ομάδα στόχο. Η συμπερασματική τους αξιολόγηση βασίζεται στη συγγραφή εργασίας με θέμα τη χρήση συγκεκριμένου τεχνολογικού εργαλείου και τον σχεδιασμό εκπαιδευτικού υλικού με επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Anderson, L. W., & Krathwohl, D. R. (Eds.). (2001). A taxonomy for learning, teaching, and assessing: A revision of Bloom’s taxomony of educational objectives. New York: Longman. Bloom, B. S. (Ed.). (1956). Taxonomy of educational objectives: The classification of educational goals. New York: Longman. Clapp, W. C., Rubens, M. T., Sabharwal, J., & Gazzaley, A. (2011). Deficit in switching between functional brain networks underlies the impact of multitasking on working memory in older adults. Publications of the National Academy of Sciences, 108, 7212-7217. Creed, T. (1997). PowerPoint, No! Cyberspace, Yes. National Teaching and Learning Forum, 6(4), 5-7. Ellis, Y., Daniels, B., & Jauregui, A. (2010). The Effect of multitasking on the grade performance of business students. Research in Higher Education, 8(1) 1-11. Fox, S. (2011) Americans Living with Disabilities and Their Technology Profile. Pew Internet and the American Life Project. Available at http://www.pewinternet.org/Reports/2011/Disability.aspx Hembrooke, H., & Gay, G. (2003). The laptop and the lecture: The effects of multitasking in learning environments. Journal of Computing in Higher Education, 15(1), 46-65. Jansen, J. (2010). Use of Internet in Higher Income Households. Pew Internet and the American Life Project. Available at http://www.pewinternet.org/Reports/2010/Better-off-households/Overview.aspx Lloyd, J. M., Dean, L. A., & Cooper, D. L. (2007) Students’ technology use and its effects on peer relationships, academic involvement, and healthy lifestyles. NASPA Journal, 44(3), 481-495. Mazzie, L. (2008, October 27). Is a laptop–free zone the answer to the laptop debate [Web log post]? Retrieved from http://law.marquette.edu/facultyblog/2008/10/27/is-a-laptop-free-zone-the-answer-to-the-laptop-debate/ Northern Michigan University Instructional Design and Technology. (2010). Suggestions for laptop use in classrooms. Retrieved from http://idt.nmu.edu/laptopuse.php
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-04-2016