Μέθοδοι Έρευνας

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜέθοδοι Έρευνας / Research Methods
ΚωδικόςΕΚΠ 593
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004054

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2016-2017

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Γλώσσα, Λογοτεχνία και Ψηφιακά Μέσα στην ΕκπαίδευσηΥποχρεωτικόΧειμερινό/Εαρινό-7,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜέθοδοι Έρευνας
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Class ID
600072879
Τύπος Μαθήματος
  • Υποβάθρου
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές αναπτύσσουν γνώσεις όσον αφορά την αξιολόγηση δημοσιευμένων ερευνών. Περιγράφονται διάφοροι τύποι και μέθοδοι έρευνας ενώ το μάθημα περιλαμβάνει πρακτικές στατιστικής ανάλυσης. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα έχουν αποκτήσει απαραίτητες δεξιότητες για το σχεδιασμό και την εφαρμογή έρευνας στο χώρο της σχολικής έρευνας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα γίνεται μία εκτενής ενασκόπηση της ερευνητικής μεθοδολογίας στην σχολική τάξη. Εξετάζονται και αναλύονται οι διάφοροι μέθοδοι έρευνας (ερωτηματολόγια, παρατήρηση, συνέντευξη, πείραμα κτλ) καθώς και τα είδη έρευνας (ποσοτική-ποιοτική) με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους. Περιγράφονται όλα τα βήματα που αφορούν στην διεξαγωγή μιας έρευνας από τον σχεδιασμό και τη συλλογή πληροφοριών και πηγών μέχρι την εφαρμογή της έρευνας και την καταγραφή-συζήτηση των αποτελεσμάτων.
Λέξεις Κλειδιά
action research, school, methodology
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών128.14,7
Σύνολο206.17,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση βασίζεται στην ολοκλήρωση δύο projects: μία μικρή βιβλιογραφική έρευνα και μία μικρής κλίμακας έρευνα από τους φοιτητές.
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Allwright, D. and Bailey, K. M. (1992). Focus on the Language Classroom. An introduction to classroom research for language teachers. Cambridge: Cambridge University Press. Bell, J. (1993) Doing your research project, (2nd edition), Milton Keynes:OUP Chaudron, C. (1988) Second Language Classrooms. Research on Teaching and Learning. Cambridge: Cambridge University Press. Cohen, L., Manion, L., Morrison, K. (2000) Research Methods in Education. 5th ed. London: Routledge. Dörnyei, Z. (2003) Questionnaires in Second Language Research. Construction, Administration and Processing. Mahwah, NJ: Erlbaum. Hinkel, E. (ed.) (2005) Handbook of Research in Second Language Teaching and Learning. Mahwah, NJ: Erlbaum Nunan, D. (1992). Research Methods in Language Learning. Cambridge: Cambridge University Press.
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-04-2016