Θέματα στην Εκπαίδευση

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΘέματα στην Εκπαίδευση / Issues in Education
ΚωδικόςΕΚΠ 522
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004066

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2016-2017

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Γλώσσα, Λογοτεχνία και Ψηφιακά Μέσα στην ΕκπαίδευσηΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-7,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΘέματα στην Εκπαίδευση
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Class ID
600072888
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• • Να γνωρίσουν τις βασικές παιδαγωγικές θεωρίες και προσεγγίσεις των μεγάλων παιδαγωγών (π.χ. Comenius, Rousseau, Pestalozzi, Froebel, Dewey, Montessori) και να μπορούν να τις αναγνωρίσουν στη διδακτική πράξη • Να εξοικειωθούν με τις βασικές παιδαγωγικές αρχές σε Αναλυτικά και Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Διεθνείς πρακτικές αναφορικά με την εκμάθηση γλώσσας (Forest schools, Reggio Emilia schools, Montessori schools, High/Scope approach). • Να εξοικειωθούν με την Παιδαγωγική για μαθητικούς πληθυσμούς με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες (λόγω διαφορετικής εθνικής ή φυλετικής προέλευσης, με ειδικές μαθησιακές και ψυχοκοινωνικές ανάγκες κ.ά).
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι η κατάρτιση των φοιτητών σε διάφορες αρχές της Παιδαγωγικής αξιοποιώντας τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες κατά τη μαθησιακή διαδικασία σε παιδιά. Στο μάθημα αναλύονται επίσης Αναλυτικά και Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Διεθνείς πρακτικές αναφορικά με την εκμάθηση γλώσσας.
Λέξεις Κλειδιά
παιδαγωγική, Αναλυτικά προγράμματα, σχολείο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Όλες οι διαλέξεις, οι σημειώσεις και το εκπαιδευτικό υλικό βρίσκεται διαθέσιμο στην πλατφόρμα elearning. Η επικοινωνία με τους φοιτητές γίνεται με τη χρήση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις782,8
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων128.14,7
Σύνολο206.17,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτές εξετάσεις
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Bruce, T. (2005) Developing Learning in Early Childhood. London: Paul Chapman Publishing. Isaacs, B. (2007) Bringing the Montessori Approach to Your Early Years Practice. David Fulton Publishers Ltd, Routledge Education. Jackman, H. (2011) Early Education Curriculum: A Child's Connection to the World. Hampshire: Cengage Learning Miller L. and L. Pound (eds) (2010). Theories and Approaches to Learning in the Early Years. London: Sage Publications Ltd. Mooney, C. (2000). Theories of Childhood: An Introduction to Dewey, Montessori, Erickson, Piaget and Vygotsky. St. Paul, MN: Redleaf Press. Palmer, J. (ed.) (2001). Fifty Major Thinkers on Education. London: Routledge. Pound, L. (2005). How Children Learn. London: Step Forward Publishing Ltd Wood, D. (1988). How Children Think and Learn. Oxford: Basil Blackwell.
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-04-2016