ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α2

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α2 / Spanish language A2
Τίτλος στα ΙταλικάLingua spagnola A2
Κωδικός11477
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006628

Πρόγραμμα Σπουδών: Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 74
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Ιταλική Γλώσσα και ΦιλολογίαΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α2
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
  • Ζαφειρια Μητατου
Ώρες Εβδομαδιαία4
Ώρες Συνολικά52
Class ID
600096553
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
γνώσεις ισπανικής γλώσσας επιπέδου Α1
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, oι φοιτητές θα μπορούν να επικοινωνούν με επιτυχία, αν και σε περιορισμένο βαθμό, στα Ισπανικά σε θέματα καθημερινότητας. Θα μπορούν να χειρίζονται χειρίζονται απλές καθημερινές επικοινωνιακές καταστάσεις μέσα απο γραπτά ή προφορικά κείμενα κάνοντας χρήση βασικού λεξιλογίου και σύντομων φράσεων. Θα μπορούν να αναγνωρίζουν μερικά από τα λάθη τους.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Διδασκαλία της Ισπανικής ως ξένη γλώσσα για μαθητές που διαθέτουν γνώσεις ισπανικής επιπέδου Α1. Διδάσκονται γραμματικοσυντακτικά φαινόμενα επιπέδου γλωσσομάθειας Α2 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες με πρακτική εξάσκηση και με χρήση ακουστικών μέσων, μέσω της χρήσης επικοινωνιακής μεθοδολογίας, ώστε να επιτευχθεί συνδυαστική εκμάθηση γραπτής και προφορικής παραγωγής και κατανόησης σε απλή, καθομιλουμένη γλώσσα.
Λέξεις Κλειδιά
ισπανική γλώσσα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Ήχος
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
-Παρουσίαση διαλέξεων με χρήση αρχείων powerpoint, βίντεο και διαδικτυακών πηγών/ προγραμμάτων. -Ανάρτηση διδακτικού υλικού στο e-learning (περιβάλλον moodle). -Επικοινωνία με τους φοιτητές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και e-learning.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις1506
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συνεχής αξιολόγηση καθ' όλο το εξάμηνο. Συμμετοχή στις συζητήσεις στην τάξη. Εργασίες/ασκήσεις, πρόοδος (προαιρετικά). ΓΡΑΠΤΕΣ ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (η εξέταση καλύπτει όλη τη θεματολογία του μαθήματος). Οι φοιτητές πρέπει να απαντήσουν σε γλωσσικές ασκήσεις κλειστής και ανοικτής απάντησης, για τις οποίες τα κριτήρια αξιολόγησης είναι: Ακρίβεια, ορθότητα, σαφήνεια.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Nuevo Prisma A1 + Α2 fusión - Libro del Alumno. (2010) Madrid / Αθήνα Edinumen / Express Publishing Protagonistas A2 - Libro del alumno (2010) Madrid / Αθήνα SM / Πατάκης
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Φωτοτυπίες και οπτικοακουστικό υλικό.
Τελευταία Επικαιροποίηση
20-06-2017