Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο στόχος του μαθήματος είναι να αποκτήσουν γνώσεις οι φοιτήτριες και οι φοιτητές του Τμήματος, πάνω στις βασικές αρχές που διέπουν την αρχιτεκτονική των ομαδικών συνθέσεων (χορογραφιών) με τα πέντε φορητά όργανα της Ρυθμικής γυμναστικής. Μέσα από τους ομαδικούς συνδυασμούς των κινήσεων του σώματος με τα φορητά όργανα αναπτύσσονται συνεργασίες και επικοινωνίες, που βοηθούν στην επίτευξη κοινών στόχων καθώς και την καλλιέργεια της παιδαγωγικής φαντασίας.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Διδακτικές ενότητες
1. Βασικές αρχές χορογραφίας (προσανατολισμός, τοποθετήσεις, ποικίλες μετακινήσεις κ.λ.π.).
2. Αρχιτεκτονική χορογραφίας χωρίς όργανα με μικρό αριθμό ατόμων.
3. Εισαγωγή στις βασικές κινήσεις με το σχοινάκι και τη μπάλα.
4. Αρχιτεκτονική χορογραφίας με ίδια όργανα ή δύο διαφορετικά (π.χ. 6 μπάλες ή 3 μπάλες και 3 σχοινάκια).
5. Θεματολογία χορογραφιών και κινητική απόδοσή της.
6. Εισαγωγή στις βασικές κινήσεις των φορητών οργάνων με το στεφάνι και τις κορύνες.
7. Αρχιτεκτονική χορογραφίας με ίδια όργανα ή δύο διαφορετικά (π.χ. 20 στεφάνια ή 10 στεφάνια και 10 ζευγάρια κορύνες).
8. Καλλιέργεια της εκφραστικής απόδοσης τόσο σε κινητικά θέματα όσο και συναισθηματικά.
9. Εισαγωγή στις βασικές κινήσεις με την κορδέλα.
10. Χορογραφίες με τρία όργανα σε ομάδες με πολλά άτομα.
11. Χορογραφίες σε παιδιά της Α΄ βάθμιας εκπαίδευσης.
12. Χορογραφίες σε παιδιά της Β΄ βάθμιας εκπαίδευσης (γυμνάσιο).
13. Χορογραφίες στην Τρίτη ηλικία.
Λέξεις Κλειδιά
Αρχιτεκτονική χοραγραφίας, προσανατολισμός, σχοινάκι, μπάλα.