ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ / INTRODUCTION TO MARKETING
Κωδικός03ΥΔ05
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΟικονομικών Επιστημών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΝικολέττα θεοφανία Σιαμάγκα
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID100000720

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600098757

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΑμφιθέατρο ΝΟΕ
ΌροφοςΙσόγειο
ΑίθουσαΜΙΚΡΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ Β (154)
ΗμερολόγιοMonday 14:00 to 16:00
ΚτίριοΑμφιθέατρο ΝΟΕ
ΌροφοςΙσόγειο
ΑίθουσαΜΙΚΡΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ Β (154)
ΗμερολόγιοTuesday 16:00 to 18:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Γενικές γνώσεις Διοίκησης
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο αντικειμενικός στόχος του μαθήματος Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ είναι να παρουσιάσει στους σπουδαστές τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ, του καταναλωτισμού καθώς και τα συστατικά στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο πλαίσιο του μαθήματος "Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ" εξετάζονται οι βασικές αρχές και η φιλοσοφία του μάρκετινγκ, η αγορά και το περιβάλλον της, ο καταναλωτισμός, η αγοραστική συμπεριφορά και η τμηματοποίηση της αγοράς. Επίσης, εξετάζεται λεπτομερειακά το μίγμα μάρκετινγκ της επιχείρησης, που αποτελείται από το προϊόν (σηματοποίηση και συσκευασία), την τιμολόγηση, την προώθηση και τα κανάλια διανομής. Επίσης, επιχειρείται η ανάλυση της έννοιας και εφαρμογής του μάρκετινγκ σε μη-κερδοσκοπικούς οργανισμούς και προσεγγίζονται οι ηθικοί προβληματισμοί στην εφαρμογή του μάρκετινγκ.
Λέξεις Κλειδιά
Τμηματοποίηση της αγοράς, Αγοραστική συμπεριφορά, Μίγμα Μάρκετινγκ.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
  • Xρήση μελετών περιπτώσεων, ακαδημαϊκής επιστημονικής αρθρογραφίας και άρθρων του ημερήσιου τύπου.
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις166
Εξετάσεις2
Σύνολο168
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εξέταση γραπτή στο τέλος του εξαμήνου, κατ’ οίκον εργασία, προφορική παρουσίαση εργασίας.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Armstrong G., Kotler P., Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, εκδ. Επίκεντρο, Θεσσαλονίκη 2009. Μάλλιαρης Π. “Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ”, Εκδόσεις Σταμούλη, 2001. Τσακλάγκανος Α., «Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ», Εκδοτικός Οίκος Αφών Κυριακίδη, 2000. Baker, M.J. “The Marketing Book”, London: Butterworth-Heineman, 1999. Frederick E. W. (1992), The Changing Role of Marketing in the Corporation, Journal of Marketing, Vol. 56, No. 4, pp. 1-17. Kotler, P. “Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control”, New York: Prentice Hall, 1994.
Τελευταία Επικαιροποίηση
08-05-2018