ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΙΙ / WORKING GROUP: THEATRE IΙ
Τίτλος στα ΓερμανικάTheater AG
ΚωδικόςΕΠ0520
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013112

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2020-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 13
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600100387

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 102 Β (134)
ΗμερολόγιοΠέμπτη 11:00 έως 13:30
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Το μάθημα διαρκεί 2 εξάμηνα Θεατρική Ομάδα Ι και ΙΙ.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ανάλυση και πρόσληψη γερμανόφωνων θεατρικών έργων. Συμμετοχή σε πολιτιστικές εκδηλώσεις, παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων. Παράσταση στο τέλος του θερινού εξαμήνου
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στη θεατρική ομάδα γίνονται κατ’ αρχήν θεατρικές ασκήσεις, υποκριτικής, ορθοφωνίας, κ.ά. και στη συνέχεια επιλέγεται ένα έργο γερμανόφωνου θεατρικού συγγραφέα. Το έργο ανεβαίνει στα γερμανικά από την ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση: συνεχείς παρουσία και στα δύο εξάμηνα με αυξημένες ώρες μετά τον Ιανουάριο.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο301,2
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων90,4
Καλλιτεχνική δημιουργία150,6
Σύνολο542,2
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ανάλυση και πρόσληψη γερμανόφωνων θεατρικών έργων. Συμμετοχή σε πολιτιστικές εκδηλώσεις, παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων. Παράσταση στο τέλος του θερινού εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Boal, Augusto: Θεατρικά παιχνίδια για ηθοποιούς και για μη ηθοποιούς.[Επιμ. Χρύσα Τσαλικίδου, Μτφ.: Μαρία Παπαδήμα]Θεσσαλονίκη 2013:Εκδ. σοφία
Τελευταία Επικαιροποίηση
26-09-2016