Φωνητική και ακουστική καλλιέργεια ΙI

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΦωνητική και ακουστική καλλιέργεια ΙI / Vocal and aural skills training II
ΚωδικόςΜΠ1002
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΜουσικών Σπουδών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΣταματία Γεροθανάση
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013885

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Μουσικών Σπουδών (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 121
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Μουσικολογία/ΜουσικοπαιδαγωγικήΥποχρεωτικό214
ΣύνθεσηΥποχρεωτικό214

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΦωνητική και ακουστική καλλιέργεια ΙI
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600100934
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΕυανθία Νίκα-Σαμψών, Βασιλική Κωνσταντίνου
2. ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΟΥΚωνσταντίνος Χάρδας, Σταματία Καλαϊτζίδου
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα βελτιώσουν τη φωνητική τους ικανότητα, θα οξύνουν την αναλυτική στοχευμένη ακοή τους, θα μπορούν να οργανώσουν δραστηριότητες συνδυασμού μουσικής ανάγνωσης και φωνητικής εκτέλεσης και θα εξασκηθούν στα παραπάνω.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
ΦΩΝΗΤΙΚΗ και ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ IΙ Κινησιολογία – Ασκήσεις στην τεχνική διεύθυνσης Χορωδίας. Φωνητική τεχνική (ανατομία, τεχνική αναπνοής, ενεργοποίηση ηχείων του σώματος, τοποθέτηση φωνής.) Χορωδιακό τραγούδι (χορωδιακός ήχος, άρθρωση, ασκήσεις χορωδιακής πρακτικής.) Ασκήσεις καταμερισμού προσοχής και τρόπος εκμάθησης χορωδιακών έργων. Τεχνική πρόβας. Ασκήσεις στην ανάγνωση και παίξιμο παρτιτούρας στο πιάνο σε σύγχρονα και παλιά κλειδιά (τρίφωνα έργα). Χορωδιακή φιλολογία (βιβλιογραφία, χορωδιακές εκδόσεις, ρεπερτόριο, ακρόαση χορωδιακών έργων). Πρακτική εξάσκηση στην διεύθυνση τρίφωνων και τετράφωνων χορωδιακών έργων διαφόρων εποχών.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Ήχος
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Μουσικές παρτιτούρες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Επικοινωνία με email, powerpoint
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,3
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων361,2
Καλλιτεχνική δημιουργία451,5
Σύνολο1204
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
28-01-2018