ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΙΑ / Psychology
ΚωδικόςΕΗΟ11
ΣχολήΘετικών Επιστημών
ΤμήμαΧημείας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΜη Ενεργό
Course ID40000940

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600101670
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές να αποκτήσουν επιστημονική γνώση και να εκπαιδευτούν όσον αφορά το επάγγελμα του εκπαιδευτικού προσχολικής εκπαίδευσης. Οι φοιτητές θα έχουν αποκτήσει υπόβαθρο γνώσεων για την άτυπη ανάπτυξη του παιδιού και κυρίως για τις διάφορες μορφές που παίρνουν οι αναπτυξιακές διαταραχές με έμφαση στην προσχολική ηλικία.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα αφού γίνει μια αναφορά στην τυπική και άτυπη ανάπτυξη του παιδιού, διδάσκονται οι αναπτυξιακές διαταραχές συνολικά και οι ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές-μαθησιακές δυσκολίες αναλυτικά. Δίνεται έμφαση στη διάκριση νοητικής ανεπάρκειας και μαθησιακών δυσκολιών με έμφαση στον αναπτυξιακό χαρακτήρα τους από την προσχολική ηλικία ως την ολοκλήρωση της ανάπτυξης. Εκτός από το θεωρητικό μέρος, το μάθημα έχει και σεμιναριακό όπου γίνεται συζήτηση περιπτώσεων για να εντοπιστούν ομοιότητες και διαφορές στα χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές διαταραχές με έμφαση στην προσχολική ηλικία.
Λέξεις Κλειδιά
Μαθησιακές Δυσκολίες, Νοητική Ανεπάρκεια, ειδικές διαταραχές του λόγου, ΕΠΠΥ, αυτιστικό φάσμα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Περιγραφή
power-point
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Σεμινάρια15
Συγγραφή εργασίας / εργασιών36
Εξετάσεις60
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τα κριτήρια αξιολόγησης παρουσιάζονται και συζητώνται στις διαλέξεις.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Τζουριάδου, Μ. (2011). Μαθησιακές δυσκολίες: θέματα ερμηνείας και αντιμετώπισης Norbury, C.F., Tomblin, J.B., Bishop, D.V.M. (2013). Κατανοώντας τις αναπτυξιακές γλωσσικές διαταραχές: Από τη θεωρία στην πράξη
Τελευταία Επικαιροποίηση
21-01-2017